برگزاری دومین جلسه آموزش مهارت‌های فنی تلاوت در حسینیه صاحب‌الزمانی تهران
کد خبر: 3837211
تاریخ انتشار : ۰۳ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۰:۰۵

برگزاری دومین جلسه آموزش مهارت‌های فنی تلاوت در حسینیه صاحب‌الزمانی تهران

گروه جلسات و محافل ــ دومین جلسه آموزش مهارت‌های فنی تلاوت در مسابقات قرآن امروز، سوم شهریورماه در محل حسینیه صاحب‌الزمانی تهران برگزار می‌شود.

به گزارش ایکنا؛ جلسات آموزش مهارت‌های فنی تلاوت در مسابقات قرآن کریم ویژه قاریان، مرتلان، حافظان، ۱۰، ۲۰ و ۳۰ جزء و در رشته‌های قرآنی شامل قرائت تحقیق، قرائت ترتیل، حفظ و اذان در محل حسینیه صاحب‌الزمانی تهران برگزار می‌شود.

این جلسات زیر نظر داوود جعفری، قاری و مدرس قرآنی کشور و با حضور داوران بین‌المللی و کشوری قرآن کریم به بررسی مباحث ریز به ریز شرکت‌کنندگان در مسابقات قرآنی می‌پردازد که طی هر جلسه سه نفر از اساتید و داوران بین‌المللی و ملی در جلسات حضور خواهند داشت.

دومین جلسه از این دوره‌ آموزشی نیز امروز یکشنبه، سوم شهریورماه با حضور رحیم خاکی، محمدرضا ابوالقاسمی و معتز آقایی، از پیشکسوتان و داوران بین‌المللی قرآن کریم برگزار خواهد شد. در پایان جلسه نیز جوایزی نقدی به نفرات برگزیده اهدا می‌شود.

تحلیل تلاوت هر فرد در صوت، لحن، وقف و ابتدا، تجوید و حسن حفظ، شناخت مبانی تلاوت در دوره‌های شهرستانی، استانی، مقدماتی و فینال کشوری، آشنایی با سلایق و نقطه‌نظرات داوران و آئین‌نامه مسابقات، روان‌درمانی استرس، باید و نبایدهای خوراکی، تمرینات حرفه‌ای همراه با پزشک متخصص و آشنایی با تکنیک‌های حرفه‌ای در تلاوت‌های مسابقاتی از جمله مباحثی هستند که در این جلسات پیگیری و بررسی می‌شود.

یادآوری می‌شود، این جلسات قرآنی در محل حسینیه صاحب‌الزمانی تهران واقع در خیابان مولوی، نرسیده به خیابان ولی‌عصر(عج)، پلاک ۱۳۱۹ برگزار می‌شود و علاقه‌مندان برای حضور و تلاوت در این جلسات باید حداقل از ساعت ۱۷:۳۰ امروز در محل حسینیه حضور داشته باشند.
انتهای پیام

captcha