استقرار یک هزار و ۷۰۰ پایگاه جشن عاطفه‌ها در آذربایجان‌غربی
کد خبر: 3837564
تاریخ انتشار : ۰۴ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۱:۰۶

استقرار یک هزار و ۷۰۰ پایگاه جشن عاطفه‌ها در آذربایجان‌غربی

گروه اجتماعی ــ مدیرکل کمیته امداد آذربایجان‌غربی از استقرار یک هزار و ۷۰۰ پایگاه جشن عاطفه‌ها در این استان خبر داد و گفت: مرحله نخست جشن عاطفه‌ها امسال ۷ شهریورماه در پایگاه‌ها، معابر و میادین شهرستان‌های استان آغاز خواهد شد.

جشن عاطفه‌ها؛ بیانگر همبستگی مردم با دانش‌آموزان بی‌بضاعت

عزیز سهندی، مدیرکل کمیته امداد آذربایجان‌غربی در گفت‌وگو با ایکنا، بیان کرد: امسال جشن عاطفه‌ها در یک‌هزار و ۷۰۰ پایگاه مستقر در سراسر استان برگزار می‌شود. مرحله نخست جشن عاطفه‌ها امسال روز پنجشنبه، ۷ شهریورماه در پایگاه‌ها، معابر و میادین شهرستان‌های استان و جمعه، ۸ شهریورماه در مصلی‌ها و مراکز برپایی نماز جمعه و مرحله دوم این آیین معنوی نیز ۱۰ مهر در سطح مدارس و آموزشگاه‌های استان برگزار می‌شود.

وی با اشاره به شعار امسال جشن عاطفه‌ها بیان کرد: جشن عاطفه‌های امسال با شعار «با رنگ مهر رویایی را بسازیم» برگزار خواهد شد. مردم استان در جشن عاطفه‌های سال گذشته چهار میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان مساعدت کردند و پیش‌بینی می‌شود این میزان امسال به هفت میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان افزایش یابد.

سهندی گفت: ۱۴ هزار و ۷۵۰ دانش‌آموز نیازمند، امسال در جشن عاطفه‌ها، به‌همت مردم نیکوکار استان بسته‌های لوازم تحصیلی دریافت می‌کنند.

وی با دعوت از مردم استان برای مشارکت در جشن عاطفه‌ها تأکید کرد: بدون تردید جشن عاطفه‌ها، بیانگر فرهنگ نوع‌دوستی، همدلی و همبستگی مردم متدین و نیکوکار استان با دانش‌آموزان بی‌بضاعت است.

مدیرکل کمیته امداد آذربایجان‌غربی یادآور شد: امسال در آستانه سال تحصیلی جدید جشن بزرگ عاطفه‌ها با مشارکت سازمان صداوسیما، اداره‌کل آموزش و پرورش و مراکز نیکوکاری برگزار می‌شود.

انتهای پیام

captcha