تلاش برای برخورداری از رفاه نسبی؛ هدف ارزشمند انقلاب اسلامی
کد خبر: 3837677
تاریخ انتشار : ۰۴ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۴:۴۴

تلاش برای برخورداری از رفاه نسبی؛ هدف ارزشمند انقلاب اسلامی

گروه اجتماعی ــ نماینده ولی فقیه در استان مرکزی تلاش برای برخورداری از رفاه نسبی برای همه مردم را از اهداف ارزشمند نظام و انقلاب اسلامی برشمرد و گفت: کمیته امداد نتیجه تفکر ارزشمند امام راحل و توجه ایشان به محرومان بود.

به گزارش ایکنا از استان مرکزی، به نقل از سایت خبری کمیته امداد‌، آیت‌الله دری نجف‌آبادی، نماینده ولی فقیه در استان مرکزی در جمع امدادگران کمیته امداد امام خمینی(ره) ضمن تبریک هفته دولت و روز کارمند با گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر گفت: پیروی از ولایت و خدمت به مردم و محرومان در وجود شهیدان گرانقدر رجایی و باهنر نهادینه بود و یاد و خاطره آن‌ها در تاریخ انقلاب جاودانه و همیشگی است.

وی تلاش برای برخورداری از رفاه نسبی برای همه مردم را از اهداف ارزشمند نظام و انقلاب اسلامی برشمرد و اظهار کرد: کمیته امداد نتیجه تفکر ارزشمند امام راحل و توجه ایشان به محرومان بود و هدف از تأسیس این نهاد مردمی بهره‌مندی همه مردم از رفاه نسبی و توسعه عدالت اجتماعی در جامعه بود.

نماینده ولی فقیه در استان، کارنامه کمیته امداد را قابل قبول و درخشان دانست و گفت: حمایت از نیازمندان‌، دوری از روحیه گدا‌پروری، ایجاد اشتغال پایدار‌، خودباوری و توانمندسازی‌، حفظ کرامت‌، تقویت روحیه خودباوری، اعتماد به نفس و اتکاء به خداوند بین مددجویان از مهم‌ترین رسالت‌های کمیته امداد است.

امام جمعه اراک با تأکید بر اهمیت فرهنگ‌سازی بین امدادگران و خانواده‌های تحت حمایت بیان کرد: امدادگران کمیته امداد باید در همه زمینه‌های دینی و فرهنگی شاخص باشند و با رعایت امانت‌داری و حفظ منزلت مددجویان به‌عنوان برادران و خواهران دلسوز‌، ناصح، امین در ترویج فرهنگ قناعت‌، ساده‌زیستی و استغنای طبع تلاش کنند.

نماینده ولی‌فقیه در استان با اشاره به اهمیت تربیت افراد مستعد در خانوارهای تحت حمایت بیان کرد: تربیت انسان‌های باکفایت مهم‌ترین رسالت انبیاء و بزرگان دین است‌؛ تربیت انسان‌های موفق‌، با اخلاق‌ و با فضیلت نیازمند برنامه‌ریزی درست و زمینه‌های مناسب فرهنگی است.

وی افزود‌: امدادگرانی که الگوهای مناسب فرهنگی هستند در خانواده‌های تحت حمایت مؤثر خواهند بود و می‌توانند با خدمت به افراد مستعد و توانمند آینده‌سازان و خدمت‌گزاران خوبی برای نظام اسلامی تربیت کنند.

آیت‌الله دری نجف‌آبادی اولویت‌بندی در انجام کارها و وظایف محوله را امری لازم برشمرد و گفت: برای انجام کارها و وظایف سازمانی باید به‌صورت هدفمند عمل کرد و ضروریات و نیازهای اساسی مردم در اولویت کارها برنامه‌ریزی شود.

انتهای پیام

captcha