برگزاری جشن عاطفه‌ها با برپایی ۳۱ پایگاه در ایلام
کد خبر: 3838059
تاریخ انتشار : ۰۵ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۷:۵۱
رضایی خبر داد:

برگزاری جشن عاطفه‌ها با برپایی ۳۱ پایگاه در ایلام

گروه اجتماعی - مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان ایلام از برگزاری مرحله دوم جشن عاطفه‌ها در 31 پایگاه در سطح معابر، مکان‌های عمومی و محل برگزاری نمازهای عبادی و سیاسی نماز جمعه خبر داد.

برگزاری جشن عاطفه‌ها با برپایی ۳۱ پایگاه در ایلام
به گزارش ایکنا از ایلام به نقل از روابط عمومی کمیته امداد ایلام، ضیاء رضایی، مدیر کل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان ایلام امروز پنجم شهریور ماه، اظهار کرد: جشن عاطفه‌ها در سه مرحله دیدار و ارتباط چهره به چهره با خیرین و نیکوکاران و اقشار مختلف مردم و مراکز نیکوکاری، مرحله دوم استقرار پایگاه‌های در سطح معابر و مصلی ها و مکان‌های برگزاری نماز جمعه و در مرحله سوم استقرار پایگاه‌های جشن عاطفه‌ها در سطح مدارس برگزار می‌شود.
وی با بیان اینکه مرحله دوم جشن عاطفه‌ها در استان روزهای هفتم و هشتم شهریورماه سال جاری در سطح معابر و اماکن عمومی و همچنین مکان‌های برگزاری نماز جمعه در راستای جمع‌آوری کمک‌های مردمی برگزار می‌شود، افزود: پایگاه‌های کمیته امداد روز پنجشنبه و جمعه در سراسر استان آماده جمع‌آوری کمک‌های نقدی و غیر نقدی مردم است.
مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان ایلام بابیان اینکه روز جمعه نیز 10 پایگاه در مکان‌های برپایی نماز جمعه شهرستان‌ها دایر است تا نمازگزاران در روز دوم این جشن شرکت داشته باشند، گفت: در این ایام 31 پایگاه در سراسر استان اعم از معابر عمومی و مصلی های نماز جمعه برای جمع‌آوری کمک‌های مردمی دایر می‌شود.
رضایی با بیان اینکه سال گذشته 27 میلیارد ریال در جشن عاطفه‌ها جمع‌آوری‌شده است، ابراز کرد: هدف‌گذاری سال جاری برای جمع‌آوری کمک‌های مردمی در جشن عاطفه‌ها 44 میلیارد ریال است و کمک‌های جمع‌آوری‌شده در اسرع وقت در اختیار آموزش پرورش در راستای کمک به دانش‌آموز بی‌بضاعت قرار می‌گیرد.
وی در پایان با دعوت از عموم مردم برای شرکت در جشن عاطفه و کمک به دانش آموزان بی‌بضاعت  در سال جاری با شعار« با رنگ مهر، رویایی را بسازیم»، عنوان کرد: جشن عاطفه‌ها نیز مهرماه و باهدف مشارکت دانش آموزان در کمک به نیازمندان برپا تا زمینه ارائه خدمات هرچه مطلوب‌تر به دانش آموزان نیازمند فراهم شود.
انتهای پیام
captcha