گردهمایی پیام آوران عاشورا در رباط کریم
کد خبر: 3838469
تاریخ انتشار : ۰۸ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۰:۱۲

گردهمایی پیام آوران عاشورا در رباط کریم

کانون خبرنگاران نبأ _ مسئول روابط عمومی تبلیغات اسلامی رباط کریم از برگزاری گردهمایی بزرگ هیئات مذهبی این شهرستان با عنوان پیام آوران عاشورا خبر داد.

به گزارش کانون خبرنگاران ایکنا، نبأ؛ منوچهر جلیلی، مسئول روابط عمومی تبلیغات اسلامی رباط کریم، 6 شهریورماه از برگزاری گردهمایی بزرگ هیئات مذهبی این شهرستان با عنوان پیام آوران عاشورا خبر داد.

وی، افزود: این گردهمایی با حضور حجج اسلام ناصر حیدری، سرپرست و حسین هدایتی، کارشناس فرهنگی تبلیغات اسلامی، زین الدین، رئیس اوقاف، اعضای شورای هیئات مذهبی، رؤسای کلانتریها و مسئولین و هیئت امنای هیئات مذهبی در مسجدالنبی(ص) برگزار شد، حجت‌الاسلام حسن ترابی، امام جمعه رباط کریم، بیان کرد: خون شهادت امام حسین(ع) و اصحاب و یارانش بقای اسلام را تا روز قیامت بیمه کرده و آن چه که تلاش دشمنان را برای پاک کردن نام حسین(ع) از صفحه اذهان مردم خنثی کرده، همین مجالس عزاداری و سوگواری است.

امام جمعه رباط کریم، با اشاره به تلاش دشمنان برای تحریف نهضت عاشورا و بی اثر کردن مجالس عزاداری، خواستار عزاداری سنتی و بدور از مطالب سست، اوهام و خرافات شد.
در ادامه، شهرام پورسعادت، فرمانده نیروی انتظامی رباط کریم هشدارهای انتظامی، امنیتی و ترافیکی را بیان کرد و اکبر قربانی، رئیس کانون مداحان در رثای امام حسین به ذکر مصیبت پرداخت و از شرکت کنندگان نیز پذیرایی بهعمل آمد.

منوچهر جلیلی

انتهای پیام

captcha