مادر شهید «غلامحسین قاسمی» به فرزند شهیدش پیوست
کد خبر: 3838977
تاریخ انتشار : ۱۰ شهريور ۱۳۹۸ - ۰۹:۲۳

مادر شهید «غلامحسین قاسمی» به فرزند شهیدش پیوست

کانون خبرنگاران نبأ ــ مادر معظم شهید والا مقام «غلامحسین قاسمی» در شهر ترکالکی خوزستان دعوت حق را لبیک گفت و به فرزند شهیدش پیوست.

به گزارش کانون خبرنگاران ایکنا، نبأ؛ حاجیه خانم بتول رعایت، مادر معظم شهید والا مقام غلامحسین قاسمی در شهر ترکالکی خوزستان روز گذشته، 9 شهریورماه دعوت حق را لبیک گفت و به فرزند شهیدش پیوست.

زمان تشییع پیکر این مادر معظم متعاقباً به اطلاع عموم خواهد رسید.

شهید غلامحسین قاسمی در وصیت نامه‌اش خطاب به مادر می‌گوید: «شهادت یک انتخاب است نه یک اتفاق، شهید انتخاب می‌کند، آزمایش می‌شود و امتحان می‌دهد، پس هرکس چیزی گفت بگو پسر من عاشق امام حسین(ع) بود و در آخر می‌خواهم بگویم که مادر اگر خدا توفیق شهادت را نصیب من کرد فقط شکر خدا را بکن و بس، چیزی نگویی که در شأن خانواده شهدا نباشد».

این شهید والامقام در ادامه وصیت‌نامه‌اش یادآور می‌شود: فقط پشتیبان رهبر انقلاب باشید و بس، که پشتیبانی از او پشتیبانی از امام زمان(عج) است و اگر از او پیروی نکنید، بترسید از روزی که در محضر خدا محاکمه می‌شوید.

شهید غلامحسین قاسمی در سال ۱۳۴۲ در شهر ترکالکی دیده به جهان گشود و در ۲۴ اردیبهشت ۱۳۶۵ در منطقه عملیاتی فکه به فیض شهادت نائل آمد و پیکر مطهرش پس از سال‌ها گمنامی و زیر آفتاب و گرمای خوزستان در فروردین ۱۳۹۲ به آغوش وطن بازگشت و با استقبال پرشور و حماسی مردم و مسئولین شهر ترکالکی در کنار دیگر هم‌رزمان شهیدش در گلزار شهدای امام زاده محمد بن‌زید(ع) آرام گرفت.

مادر شهید «غلامحسین قاسمی» به فرزند شهیدش پیوست

داود طهماسبی

انتهای پیام

captcha