جمع‌آوری بیش از ۱.۵ میلیارد تومان در مرحله اول جشن عاطفه‌ها در زنجان
کد خبر: 3839111
تاریخ انتشار : ۱۰ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۳:۱۶

جمع‌آوری بیش از ۱.۵ میلیارد تومان در مرحله اول جشن عاطفه‌ها در زنجان

گروه اجتماعی ــ مدیرکل کمیته امداد زنجان گفت: خیران زنجانی در مرحله اول جشن عاطفه‌ها بیش از یک میلیارد و ۵۵۳ میلیون تومان به‌صورت نقدی و کالایی برای کمک به دانش‌آموزان نیازمند مشارکت کردند.

جمع‌آوری بیش از 1.5میلیارد تومان در مرحله اول جشن عاطفه‌ها در زنجانبه گزارش ایکنا از زنجان، هدایت صفری، مدیرکل کمیته امداد استان زنجان امروز، 10 شهریورماه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: ترویج فرهنگ احسان و نوع‌دوستی و رفع نیازهای تحصیلی دانش‌آموزان نیازمند از اهداف برگزاری جشن عاطفه‌ها است.
 
وی استان زنجان را دیار کریمان و بهشت خیران خواند و افزود: مردم شریف زنجان در کارهای خیر و دستگیری از نیازمندان و سبقت در خیرات همیشه پیشقدم بوده و در برنامه اجرایی کمیته امداد مشارکت فعال دارند.
 
مدیرکل کمیته امداد استان از جمع‌آوری یک میلیارد و 553 میلیون تومان در مرحله اول جشن عاطفه‌ها خبر داد و گفت: کمک‌های جمع‌آوری شده در جشن عاطفه‌ها قبل از باز گشایی مدارس بین دانش‌آموزان نیازمند تحت حمایت کمیته امداد توزیع می‌شود.
وی با اشاره به اینکه مرحله دوم جشن عاطفه‌ها با همکاری اداره آموزش و پرورش استان  در 10 مهرماه سال جاری برگزار می‌شود، بیان کرد: مرحله دوم جشن عاطفه‌‎ها با هدف مشارکت دانش‌آموزان و فرهنگیان با همکاری آموزش و پرورش در سطح مدارس استان برگزار خواهد شد و تمام کمک‌های جمع‌آوری شده در مدارس برای دانش‌آموزان کم‌بضاعت همان مدرسه هزینه می‌شود.
 
صفری به نقش خیرین در رفع نیازهای خانواده‌های محروم اشاره کرد و افزود: خیران می‌توانند با تهیه بسته‌های فرهنگی و یا پرداخت مبالغ به‌صورت نقدی در تامین نیازهای دانش‌آموزان بی‌بضاعت مشارکت کنند.
 
مدیرکل کمیته امداد استان زنجان ادامه داد: بر اساس هماهنگی به‌عمل آمده، کمک‌های جمع‌آوری شده در هر مدرسه توسط مدیران و اولیای مدارس و با نظارت کمیته امداد بین دانش‌آموزان نیازمند همان مدرسه توزیع می‌شود.
 
وی از فراهم شدن زمینه‌های الکترونیکی برای مشارکت خیران خبر داد و گفت: خیران زنجانی می‌توانند با شماره‌گیری ستاره 8877 ستاره 1 ستاره 024 مربع، تلفن گویای 0968877 و نرم‌افزارهای سکه و سنا کمک‌های نقدی خود را به دانش‌آموزان  نیازمند پرداخت کنند.
 
انتهای پیام
captcha