عاشورا درس بزرگ ذلت‌ناپذیری سیدالشهدا(ع)
کد خبر: 3841343
تاریخ انتشار : ۱۹ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۵:۵۹

عاشورا درس بزرگ ذلت‌ناپذیری سیدالشهدا(ع)

گروه معارف- معاون فرهنگی سازمان تبلیغات اسلامی، گفت: نگاه به منش و سیره حضرت سیدالشهدا(ع) در جریان واقعه عاشورا درس بزرگ ذلت‌ناپذیری است و امروز این گفتمان باید در همه جوامع اسلامی مورد توجه قرار گیرد.

عاشورا درس بزرگ ذلت‌ناپذیری سیدالشهدابه گزارش ایکنا از مازندران، حجت‌الاسلام ناصر میرمحمدیان، معاون فرهنگی سازمان تبلیغات اسلامی کشور، امروز نوزدهم شهریورماه در بازدید از هیئت‌های مذهبی برخی شهر‌های مازندران گفت: بیانیه گام دوم انقلاب منشوری ارزشمند در جهت رشد و تعالی جامعه اسلامی در جهت تحقق تمدن نوین اسلام است.
وی با تاکید بر اینکه بیانیه گام دوم انقلاب باید در هیئت‌های مذهبی مورد توجه ویژه قرار گیرد، افزود: همه بخش‌های کشور به ویژه تشکل‌ها و نهادهای دینی و فرهنگی باید در تحقق این بیانیه تلاش کنند.
معاون فرهنگی سازمان تبلیغات اسلامی ضمن تسلیت سوگواری عاشورای حسینی، اظهار کرد: نگاه به منش و سیره حضرت سیدالشهدا(ع) در جریان واقعه عاشورا درس بزرگ ذلت‌ناپذیری است و امروز این گفتمان باید در همه جوامع اسلامی مورد توجه قرار گیرد.

وی با با اشاره به قیام عاشورایی حضرت سیدالشهدا(ع) در واقعه خونین کربلا، افزود: امروز فرهنگ و گفتمان حسینی جهانی شده و گسترش روز افزون این فرهنگ ارزشمند نشان دهنده حقانیت قیام حسینی و حرکت عظیم امام حسین(ع) است.
میرمحمدیان اظهار کرد: عبرت‌های عاشورایی قیام امام حسین(ع) باید درس بزرگ ملت‌های مسلمان جهان باشد و این قیام باید راه روشن همه مسلمانان جهان قرار گیرد.
معاون فرهنگی سازمان تبلیغات اسلامی توجه به مسائل اجتماعی و روز جامعه اسلامی، از سوی هیئت‌های مذهبی را یک ضرورت جدی دانست و گفت: هیئت باید درباره مسائل سبک زندگی دینی و اسلامی هم تاثیرگذار باشند.

وی با اشاره به دغدغه‌های این سازمان تبلیغات اسلامی درباره تشکل‌های دینی و مذهبی به ویژه هیئت‌های مذهبی، گفت: دغدغه‌های سازمان تبلیغات اسلامی در راستای رفع مشکلات تشکل‌های دینی و مردمی است و از ظرفیت‌های موجود خود بری رفع این مشکلات تلاش می‌کند.

انتهای پیام

captcha