توجه به مسائل فرهنگی نیاز روز جامعه است
کد خبر: 3841612
تاریخ انتشار : ۲۰ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۶:۱۳

توجه به مسائل فرهنگی نیاز روز جامعه است

گروه اجتماعی- معاون فرهنگی - اجتماعی اوقاف و امور خیریه استان کرمانشاه گفت: امروز بیانیه گام دوم انقلاب و مسائل روز جامعه اسلامی باید در جامعه و در بین فعالین مذهبی مورد توجه ویژه قرار گیرد.

حجت‌الاسلام مهدی توسلی، معاون فرهنگی - اجتماعی اوقاف و امور خیریه استان کرمانشاه در گفت‌وگو با ایکنا، با تسلیت سوگواری شهادت اباعبدالله الحسین(ع) اظهار کرد: سیره، منش و نگاه سیدالشهدا(ع) در مسیر واقعه عاشورا درس بزرگی است که امروز باید به گفتمان تبدیل شود و در جامعه مورد توجه قرار گیرد.
وی افزود: عبرت‌های عاشورایی قیام سیدالشهدا(ع) درس بزرگی برای ملت‌های مسلمان است و این قیام راهی روشن برای تمامی مسلمانان برای همیشه تاریخ است.
معاون فرهنگی – اجتماعی اوقاف و امور خیریه استان کرمانشاه تصریح کرد: اهمیت فعالیت‌های فرهنگی و توجه به مسائل روز از سوی فعالین مذهبی باید درکنار مسائل سبک زندگی مورد توجه قرار گیرد.
حجت‌الاسلام توسلی گفت: دغدغه‌های مسئولین فرهنگی درخصوص رفع معضلات و آسیب‌های فرهنگی بسیار با اهمیت است و باید در این راستا از تمام ظرفیت‌های موجود برای رفع این مشکلات استفاده کنیم.
وی به ظرفیت‌های ایام اربیعن و پیاده‌روی عظیم اربعین اشاره و عنوان کرد: باید از نزدیک با فعالین فرهنگی در این بخش گفت‌وگو کنیم و در این راستا از تمامی ظرفیت‌های فرهنگی برای انتقال پیام امام‌حسین(ع) به جهان بهره بگیریم.
معاون فرهنگی – اجتماعی اوقاف و امور خیریه استان کرمانشاه تصریح کرد: امروز بیانیه گام دوم انقلاب و مسائل روز جامعه اسلامی باید در جامعه و در بین فعالین مذهبی مورد توجه ویژه قرار گیرد.
انتهای پیام

captcha