پیروزی از آن مستضعفان خواهد بود
کد خبر: 3841682
تاریخ انتشار : ۲۱ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۱:۰۶
جعفری:

پیروزی از آن مستضعفان خواهد بود

گروه سیاست و اقتصاد - امام جمعه کوهبنان گفت: دشمنان همواره در تلاش هستند نور حق و حقیقت را خاموش کنند اما راه به جایی نمی‌برند و پیروزی از آن مستضعفان خواهد بود.

به گزارش ایکنا از کرمان، حجت‌الاسلام عباس جعفری امام جمعه کوهبنان امروز پنجشنبه، 21 شهریور در جلسه تودیع و معارفه فرمانده ناحیه مقاومت بسیج کوهبنان گفت: در این دنیای ظلمانی حضرت امام(ره) و یاران شهیدش با حرکتی خالصانه زمینه را فراهم‌ کردند تا خواب راحت از چشم دشمنان گرفته شود.
وی تاکید کرد: دشمنان همواره در تلاش هستند نور حق و حقیقت را خاموش کنند اما راه به جایی نمی‌برند و پیروزی از آن مستضعفان خواهد بود.
امام جمعه کوهبنان خاطرنشان کرد: اگر خواص پا برجا بمانند اهداف انقلاب اسلامی که جهانی است زودتر به دست افراد خواهد رسید البته انقلاب اسلامی به همگان عزت داد و آنان را‌ مطرح کرد.
روح‌الله ابراهیمی فرمانده جدید ناحیه مقاومت بسیج کوهبنان گفت: ایستادگی، ایثار و‌ مقاومت درس‌هایی است که باید از عاشورا بگیریم چون سرور و سالار شهیدان همین کار را کردند.
وی با بیان اینکه امروز شاهد تحریم‌ها و تهدیدهای دشمنان هستیم که تنها راهبرد اقتصاد مقاومتی در این راستا موثر است، تاکید کرد: ما وارث خون شهیدان هستیم باید قدردان آنان باشیم چرا که امروز کشور ما الگوی بسیاری از آزادی‌خواهان جهان است.
انتهای پیام

captcha