قدرت قیام حسینی و تأثیرگذاری انقلاب اسلامی بر مسلمانان جهان
کد خبر: 3841821
تاریخ انتشار : ۲۲ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۵:۲۳

قدرت قیام حسینی و تأثیرگذاری انقلاب اسلامی بر مسلمانان جهان

گروه سیاست و اقتصاد ــ نماینده ولی‌فقیه در آذربایجان‌غربی با اشاره به اظهارات سیدحسن نصرالله در شب عاشورا و بیان جایگاه والای مقام معظم رهبری توسط وی، تأکید کرد: این سخنان سیدحسن نصرالله نشانه قدرت قیام حسینی و تأثیرگذاری انقلاب اسلامی بر تمامی مسلمانان جهان است.

قدرت قیام حسینی و تاثیرگذاری انقلاب اسلامی در میان مسلمانان جهان

به گزارش ایکنا از آذربایجان‌غربی، حجت‌الاسلام‌والمسلمین سیدمهدی قریشی، نماینده ولی‌فقیه در آذربایجان‌غربی، ظهر امروز، ۲۲ شهریورماه، در خطبه‌های این هفته نماز جمعه ارومیه، در رابطه با جایگاه والای بانوان در اسلام، اظهار کرد: زنان نیز همراه با مردان در دفاع از اسلام در تمام صحنه‌ها به‌ویژه در صحنه کربلا حضور داشتند و رشادت‌ها و جانفشانی‌های بسیاری را از خود نشان دادند و امروز باید چنین الگوهایی برای دختران و بانوان معرفی شوند.

وی ادامه داد: متأسفانه برخی تا حدی مقام بانوان ایرانی را پست می‌دانند که خواسته اصلی آنان را تلاش برای ورود به ورزشگاه‌ها عنوان می‌کنند و این مایه تأسف است که برخی تلاش دارند تا مقام و عزت بانوان ایرانی را تا این حد پایین آورده و آنان را به ذلت و پستی بکشانند.

قریشی با تأکید بر اینکه الگوی زن ایرانی باید حضرت زینب(س) در میدان کربلا باشد، بیان کرد: مادرانی که ۳ فرزند خود را به جبهه فرستاده و شهید شده‌اند، الگو و سرمشق برای تمامی بانوان ایرانی بوده و الگوی بانوان ما افراد بی‌عفت غربی و حامیان آنان نیستند و ما باید در این زمینه بیدار و هوشیار عمل کنیم.

وی با اشاره به اظهارات سیدحسن نصرالله در شب عاشورا و بیان جایگاه والای مقام معظم رهبری توسط وی، گفت: این سخنان سیدحسن نصرالله نشانه قدرت قیام حسینی و تأثیرگذاری انقلاب اسلامی بر تمامی مسلمانان جهان است.

نماینده ولی‌فقیه در آذربایجان‌غربی یادآور شد: امروز آمریکا و استکبار جهانی به‌عنوان دشمنان جمهوری اسلامی به این باور رسیده‌اند که قدرت و توان مقابله با ایران را ندارند.

وی تلاش برای مذاکره با دشمنان را موجب دلسردی مردم عنوان کرد و افزود: قطعاً برای نظام و انقلاب اسلامی مناسب و شایسته نیست، اما برخی افراد در داخل خیمه انقلاب اسلامی، این تفکرات را دارند.

قریشی با اشاره به فرارسیدن بازگشایی مدارس بیان کرد: موضوع تربیت بسیار مهم بوده و جایگاه معلمان نیز یکی از برترین جایگاه‌ها و دارای تعابیر بسیاری در بیان بزرگان دینی است و معلمان باید قدر جایگاه و منزلت خود را بدانند.

انتهای پیام

captcha