اجرای ۱۷۰۰ برنامه همزمان با هفته دفاع‌ مقدس در آذربایجان‌غربی
کد خبر: 3842493
تاریخ انتشار : ۲۵ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۱:۳۸

اجرای ۱۷۰۰ برنامه همزمان با هفته دفاع‌ مقدس در آذربایجان‌غربی

گروه سیاست و اقتصاد ــ فرمانده سپاه شهدای آذربایجان‌غربی از اجرای ۱۱۰ برنامه همزمان با هفته دفاع مقدس در استان خبر داد و گفت: ۱۷۰۰ برنامه اجرایی توسط ۲ کمیته نیروهای مسلح و بسیج از ۳۱ شهریورماه براساس جدول زمان‌بندی در استان برگزار می‌شود.

اجرای ۱۷۰۰ برنامه همزمان با هفته دفاع‌ مقدس در آذربایجان‌غربی

به گزارش ایکنا از آذربایجان‌غربی، حبیب شهسواری، فرمانده سپاه شهدای استان، صبح امروز، ۲۵ شهریورماه، در نشست خبری برنامه‌های هفته دفاع مقدس، از اجرای ۱۱۰ برنامه همزمان با هفته دفاع مقدس در استان خبر داد و اظهار کرد: ۱۷۰۰ برنامه اجرایی توسط ۲ کمیته نیروهای مسلح و بسیج از ۳۱ شهریورماه براساس جدول زمان‌بندی در استان برگزار خواهد شد.

وی ادامه داد: شروع برنامه‌های گرامیداشت هفته دفاع مقدس با مراسم اقتدار و رژه نیروهای مسلح در ارومیه خواهد بود که از ساعت ۹ صبح ۳۱ شهریورماه در بلوار حسنی برگزار خواهد شد.

شهسواری از افتتاح نمایشگاه دفاع مقدس در ارومیه نیز خبر داد و افزود: برگزاری همایش تجلیل از سربازان نمونه، افتتاح اتاق عمل و مجموعه سلامت‌کده طب سنتی در کلینیک امام علی(ع) ارومیه، افتتاح طرح‌های محرومیت‌زدایی در استان و برگزاری همایش پیشکسوتان جهادگر نیز از دیگر برنامه‌های هفته دفاع مقدس در استان به‌شمار می‌روند.

وی با بیان اینکه دفاع مقدس همچون نگینی درخشان در قله نظام جمهوری اسلامی می‌درخشد، بیان کرد: شهدا گنجینه انقلاب و نظام هستند و دفاع مقدس سرمایه ارزشمندی است که حاصل هشت سال نقش‌آفرینی یک امت در برابر‌ متجاوزگران بعثی بوده و آنچه که دفاع مقدس را به نصرت و پیروزی رساند، حسینی‌وار و عاشورایی بودن رزمندگان دلیر اسلام بود. 

فرمانده سپاه شهدای آذربایجان‌غربی یادآور شد: تاریخ نشان داد که نظام با سرمایه عزت و اقتدار به تمامی متجاوزگران درس عبرت داده و ۳۰۰ هزار شهید تقدیم نظام شده و اکنون نیز با کوچکترین تحرکی جوانان دلاورانه‌تر از نسل گذشته در راه دفاع از کشور جانانه قدم خواهند برداشت.

وی تصریح کرد: مشکل امنیتی در آذربایجان‌غربی وجود نداشته و ضریب امنیتی استان در سطح کشور بی‌نظیر بوده که این امنیت نتیجه تلاش نیروهای نظامی، انتظامی و مرزبانی در خطوط مرزی استان است.

انتهای پیام

captcha