ضبط «حماسه ماندگار» در رادیو دنا
کد خبر: 3842571
تاریخ انتشار : ۲۵ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۴:۱۴

ضبط «حماسه ماندگار» در رادیو دنا

گروه فرهنگی ـ مدیرکل صدا وسیمای مرکز کهگیلویه و بویراحمد گفت: برنامه‌های حماسه ماندگار ازجمله اقدامات رادیو دنا در هفته دفاع مقدس است.

ضبط «حماسه ماندگار» در رادیو دنا

به گزارش ایکنا از کهگیلویه و بویراحمد،‌ امیر رئوف، مدیرکل صداوسیمای مرکز کهگیلویه و بویراحمد امروز، 25 شهریورماه در دیدار با جمعی از معاونان سپاه فتح استان کهگیلویه و بویراحمد، اظهار کرد: تجربیات دفاع مقدس به عنوان یک سرمایه و گنجینه می‌بایستی همواره مورد بازخوانی و بهره‌برداری در عرصه‌های مختلف قرار گیرد.
وی افزود: ایثارگران هشت سال دفاع مقدس در راه حفظ کیان ایران اسلامی ‌با تبعیت از ولی فقیه و با روحیه جهادی و انقلابی در برابر تجاوز و زیاده خواهی دشمنان، ایستادگی، مقاومت کردند و روحیه از خودگذشتگی را به دنیا نشان دادند.
مدیرکل صداوسیمای مرکز کهگیلویه و بویراحمد انعکاس و آشنایی نسل جوان جامعه را با ارزش‌های نظام ضروری دانست و اضافه کرد: سیمای شبکه استانی دنا با تدارک ویژه به استقبال از برنامه‌های هفته دفاع مقدس خواهد رفت.
رئوف تولید ویژه برنامه مستقر در تیپ 48 فتح به مدت 8 شب، پوشش خبری رژه نیروهای مسلح، تولید و پخش میزگرد، تولید و پخش مستند از مرزداران تیپ 48 فتح با حضور فرماندهان و یادگاران دفاع مقدس، تولید و پخش انیمیشن و پخش فیلم‌های سینمایی و تلویزیونی را از مهمترین برنامه‌های سیمای شبکه استانی دنا در هفته دفاع مقدس اعلام کرد.
وی با اشاره به اقدامات رادیو دنا در هفته دفاع مقدس، تصریح کرد: برنامه‌های حماسه ماندگار، شونشینی، افلاکیان خاک و همچنین تولید برنامه و استقرار واحد سیار رادیو در محل بازسازی عملیات طریق‌القدس در پارک ساحلی یاسوج از جمله مهمترین برنامه‌های رادیو دنا در هفته دفاع مقدس خواهد بود.
همچنین، داریوش مثنوی، معاون هماهنگ کننده سپاه فتح استان کهگیلویه و بویراحمد نیز عملکرد شبکه استانی دنا را در گرامیداشت ارزش‌های نظام قابل تقدیر دانست و ابراز کرد: شبکه استانی دنا در مناسبت‌های مختلف به خوبی توانسته به رسالت عظیم فرهنگ سازی و آگاهی بخشی به جامعه مردم گام بردارد.
انتهای پیام

captcha