پایان رقابت مرحله نهایی نوزدهمین مسابقات قرآن بانوان شاغل و خانواده‌ها/ اختتامیه فردا
کد خبر: 3842888
تاریخ انتشار : ۲۶ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۶:۵۸

پایان رقابت مرحله نهایی نوزدهمین مسابقات قرآن بانوان شاغل و خانواده‌ها/ اختتامیه فردا

گروه مسابقات ــ آیین اختتامیه نوزدهمین دوره مسابقات قرآن کریم بانوان شاغل و خانواده‌های کارکنان ارتش فردا برگزار می‌شود.

سرهنگ مهدی میدانی، رئیس مرکز قرآن و عترت و نماز سازمان عقیدتی ـ سیاسی ارتش (آجا) در گفت‌وگو با خبرنگار ایکنا با اشاره به آیین اختتامیه نوزدهمین دوره مسابقات قرآن کریم بانوان شاغل و خانواده‌های کارکنان ارتش، گفت: این مراسم فردا، 27 شهریورماه از ساعت 9 صبح در سازمان عقیدتی ـ سیاسی ارتش برگزار می‌شود.
وی با اشاره به حضور فرماندهان و مسئولان لشکری در این مراسم، اضافه کرد: این مراسم با سخنرانی حجت‌الاسلام کاظم صدیقی، امام جمعه موقت تهران و تجلیل از برگزیدگان همراه خواهد بود.
میدانی با اشاره به اینکه رقابت‌ها تا صبح امروز، 26 شهریورماه در چهار گروه داوری متشکل از داوران جوان و متخصص به میزبانی ستاد آجا برگزار شد، اظهار کرد: این دوره از مسابقات با رقابت 616 نفر از منتخبان ادارت پنجگانه ارتش، برابر سهمیه در محل دژبان مرکز ارتش برپا شد.
رئیس مرکز قرآن و عترت و نماز سازمان عقیدتی ـ سیاسی ارتش تصریح کرد: همچنین از دیگر ویژگی‌های این دوره از مسابقات می‌توان به رقابت دو عضو از یک خانواد در یک رشته و همچنین تعدد رشته‌ها و نفرات جدید در این دوره از مسابقات اشاره کرد.
وی ادامه داد: از جمله برنامه‌های جانبی اعزام کاروانی از قاریان وحافظان به آستان مقدس امامزادگان عبدالعظیم حسنی(ع)، صالح(ع) و مرقد مطهر امام خمینی(ره) بوده است.
انتهای پیام

captcha