اجرای ۳۰۰۰ هزار برنامه همزمان با هفته دفاع مقدس در خراسان‌شمالی
کد خبر: 3842936
تاریخ انتشار : ۲۷ شهريور ۱۳۹۸ - ۰۷:۳۲

اجرای ۳۰۰۰ هزار برنامه همزمان با هفته دفاع مقدس در خراسان‌شمالی

گروه سیاسیت و اقتصاد ــ معاون اجرایی فرمانده سپاه جوادالائمه خراسان‌شمالی گفت: به مناسبت هفته گرامیداشت دفاع مقدس در استان سه هزار برنامه در قالب ۷۰ عنوان اجرا می‌شود.

اجرای ۳۰۰۰ هزار برنامه همزمان با هفته دفاع مقدس در خراسان‌شمالی

حمید معین، معاون اجرایی فرمانده سپاه جوادالائمه استان در گفت‌وگو با ایکنا از خراسان‌شمالی، با اشاره به اجرای ۳۰۰۰ هزار برنامه همزمان با هفته دفاع مقدس در استان، اظهار کرد: این سه هزار برنامه در عناوین مختلفی همانند پروژه‌های محرومیت‌زدایی، برپایی همایش، کنگره و یادواره شهدا، اردوهای جهادی و کاروان‌های راهیان نور و صبحگاه مشترک نیروهای نظامی اجرا می‌شود.

وی با اشاره به رژه نیروهای مسلح و بسیجیان همزمان با ۳۱ شهریور ماه، افزود: همزمان با اولین روز از هفته دفاع مقدس گلباران مزار شهدا و صبحگاه مشترک نیروهای نظامی در شهرستان‌های بجنورد و شیروان در دستور کار قرار دارد.

معین ادامه داد: اعزام کاروان‌های مختلف در قالب اردوهای جهادی به نقاط محروم و همچنین مناطق عملیاتی جنوب و غرب کشور در قالب کاروان‌های راهیان نور نیز در این ایام انجام خواهد شد‌.

معاون اجرایی فرمانده سپاه جوادالائمه استان با اشاره به برپایی کنگره سراسری ۹۰ هزار شهید بسیجی در استان، بیان کرد: در این هفته عملیات بازی دراز یکی از عملیات‌های دوران دفاع مقدس نیز در شهرستان گرمه بازسازی می‌شود.

وی با بیان اینکه طی این هفته ۶۸ پروژه محرومیت‌زدایی در استان اجرا می‌شود، افزود: این پروژه‌ها در سرفصل‌های اقتصادی، بهداشت و درمان، فرهنگی و اجتماعی است و از تمامی ظرفیت‌های سپاه و همچنین دستگاه‌های اجرایی استان برای برگزاری برنامه‌های هفته دفاع مقدس استفاده می‌شود.

معین با ذکر اینکه ۱۲۵ عنوان کتاب حوزه دفاع مقدس در این استان به چاپ رسیده است، ادامه داد: در هفته دفاع مقدس از سه کتاب در این حوزه رونمایی خواهد شد و همچنین هشت عنوا ن کتاب نیز آماده چاپ است و سالانه پنج تا ۱۰ اثر در حوزه دفاع مقدس در استان به چاپ می‌رسد.

وی گفت:  دفاع مقدس تنها جنگی است که تمامیت اراضی کشور حفظ شد، ارزش ها، فرهنگ و آرمان های این مهم باید به آیندگان منتقل شود تا نقشه راهی باشد.
انتهای پیام

captcha