هنر ابزار مهم تبلیغ دین/ استعدادهای هنری را به کار نگرفته‌ایم
کد خبر: 3843014
تاریخ انتشار : ۲۷ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۱:۲۵

هنر ابزار مهم تبلیغ دین/ استعدادهای هنری را به کار نگرفته‌ایم

گروه اجتماعی‌ ــ رئیس حوزه هنری سازمان تبلیغات اسلامی کشور با بیان اینکه در حال حاضر از نظر نیروی انسانی وضعیت هنری انقلاب اسلامی خوب است، گفت:  به لحاظ امکانات اوضاع خوب نیست و برای به‌کارگیری این نیروها و استعدادهای عظیم هنری فاصله داریم.

هنر ابزار مهم تبلیغ دین/ در بکارگیری استعدادهای عظیم هنری فاصله داریمبه گزارش ایکنا از خراسان جنوبی، محسن مومنی شریف، رئیس حوزه هنری سازمان تبلیغات اسلامی کشور، صبح امروز 27 شهریور جاری در دیدار با نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی، گفت: یکی از دغدغه‌های مقام معظم رهبری این است که این هنر را که رساترین بیان برای تبلیغ است را در خدمت دین قرار دهیم.

وی افزود: قبل از انقلاب دیدگاه‌ها نسبت به هنر خوب نبود و آنچه که به عنوان هنرهای نوین مطرح بود با دین فاصله داشتند و در خدمت جریان‌های غیر دینی بودند.

مومنی شریف با بیان اینکه در حال حاضر از نظر نیروی انسانی وضعیت هنری انقلاب اسلامی خوب است، گفت: به لحاظ امکانات اوضاع خوب نیست و برای بکارگیری این نیروها و استعدادهای عظیم هنری فاصله داریم.

وی ادامه داد: خیل عظیمی از جوان مؤمن، متعهد و انقلابی در حوزه هنر فعالیت دارند که امروز سرمایه‌های نظام برای اجرای گام دوم انقلاب هستند.

رئیس حوزه هنری سازمان تبلیغات اسلامی کشور با اشاره به گونه‌های جدید هنر و نسبت آن با انقلاب، گفت: امروز انقلاب اسلامی در حوزه‌های مختلف دستاوردهای بزرگی داشته و در حوزه هنر نیز دستاوردهای بسیار خوبی داشته است.

مومنی شریف با بیان اینکه در عصر کنونی پیامی موثرتر و رساتر از هنر نیست، یادآورشد: هنر یکی از ابزارهای مهم تبلیغ دین است.

انتهای پیام

captcha