دنیای استکبار از درک قدرت اربعین عاجز است
کد خبر: 3843087
تاریخ انتشار : ۲۷ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۳:۲۵

دنیای استکبار از درک قدرت اربعین عاجز است

گروه سیاست و اقتصاد ــ معاون اول رئیس قوه قضاییه با اشاره به اینکه قدرت اربعین حسینی امری است که دنیای استکبار از درک آن عاجز مانده است، گفت: امروز یک پدیده جدید به برکت خون امام‌حسین(ع) و نظام جمهوری اسلامی و جبهه مقاومت شکل گرفته که دنیای استکبار از درک آن عاجز است.

به گزارش ایکنا از کرمانشاه، حجت‌الاسلام غلامحسین محسنی اژه‌ای، معاون اول رئیس قوه قضاییه صبح امروز، 27 شهریورماه در مراسم تودیع و معارفه رئیس کل دادگستری استان با بیان اینکه امروز مردم ما واقف هستند که در چه شرایط جهانی قرار دارند، بیان کرد: آنان که ادعا کردند همه چیز زیر چتر اطلاعاتی آن‌ها است نمی‌توانند این موضوع را تحلیل کنند که چطور با حرکت تعدادی پهپاد و موشک ضربه می‌خورند و این نشان از باطل بودن تمامی تبلیغات دروغین غرب و باطل بودن ادعای قدرت اطلاعاتی آنان است.

وی با اشاره به اینکه دشمنان نظام اسلامی به شکست خود اذعان دارند، افزود: آنان که مدعی امکانات رسانه‌ای در دنیا برای به دست گرفتن افکار نسل جدید هستند امروز به صراحت به شکست خود اذعان دارند، آنان که میلیاردها دلار به‌منظور این امر هزینه کرده‌اند.

حجت‌الاسلام محسنی اژه‌ای بیان کرد: آنان امروز به روشنی می‌دانند که تمامی اقداماتشان به عکس شده و امروز جوانان ما پرشورتر از قبل در مساجد، حسینیه‌ها و تکایا فعالیت دارند.

معاون اول رئیس قوه قضاییه در ادامه به اربعین اشاره و اظهار کرد: امروز پدیده جدیدی به برکت خون امام‌حسین(ع)، نظام اسلامی و جبهه مقاومت شکل گرفته که دنیای استکبار از درک آن عاجز مانده است. استکبار از درک قدرت اربعین عاجز است.

وی افزود: دشمنان ادعا می‌کردند در قدرت نظامی در مرحله‌ای هستیم که ما دستور می‌دهیم و دیگران باید بپذیرند اما امروز ما با اقتدار و ابتکار نیروهای مسلح با تکیه بر اعتماد به خود هستیم و قدرت بازدارندگی امروز ما با تکیه بر ولایت فقیه و اتکا به مردم به دست آمده است.

حجت‌الاسلام محسنی اژه‌ای افزود: دشمنان ما برای برهم زدن امنیت اجتماعی چه نقشه‌ها که نکشیدند و چه پول‌ها که خرج نکردند اما به اعتراف دوست و دشمن تمامی توطئه‌ها با تکیه بر قدرت ایمان خنثی و امروز در بهترین وضعیت امنیتی میان اکثر کشورهای دنیا هستیم.

معاون اول رئیس قوه قضاییه در ادامه با اشاره به اینکه دشمن فکر می‌کند اگر نفت را از ما بگیرند کشور را فلج می‌کنند، گفت: با هدایت مقام معظم رهبری و همت مردم و مسئولان از این مرحله نیز عبور خواهیم کرد. امروز تلاش دشمن وارد کردن فشار حداکثری بر اقتصاد کشور برای لبریز کردن صبر مردم است. دشمن قصد داشت تا مردم را نسبت به نظام بدبین کند تا خواسته‌هایی که در جنگ نظامی و تحریم‌ها به دست نیامده با این فشار به دست آورد.

حجت‌الاسلام محسنی اژه‌ای با اشاره به اینکه شیطان بزرگ دارای جنود است و از جنود خود در داخل کشور برای تضعیف روحیه مردم و ایجاد شکاف و نفاق استفاده می‌کند، گفت: باید به دسیسه‌های دشمن در داخل کشور توجه کنیم و امروز دشمن با جنگ اقتصادی و با حربه اقتصاد به میدان آمده و باید تمرکزمان را بر روی آن بگذاریم و اگر می‌خواهیم بر این موضوع تمرکز کنیم باید از تمامی ظرفیت‌ها استفاده کنیم و به صنایع داخلی بها دهیم.

وی با اشاره به اینکه امروز قوه قضاییه با تدوین یک برنامه در دوره جدید که به خدمت رهبر معظم انقلاب اسلامی رسیده و مورد موافقت قرار گرفته است، گفت: این برنامه تحت عنوان تحول روبه‌رو است که زیرفصل‌های این برنامه در حال تدوین است و در این برنامه به تظلم‌خواهی مردم و مشکلات قضایی سریع‌تر رسیدگی می‌شود و در آن اطاله دادرسی کوتاه می‌شود. دست استمداد خود برای کمک در اجرای بهتر این طرح را به سمت نخبگان و مردم دراز می‌کنیم.

انتهای پیام

captcha