کارگاه آموزشی سبک زندگی در کرمانشاه برگزار می‌شود
کد خبر: 3843300
تاریخ انتشار : ۲۸ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۳:۵۴

کارگاه آموزشی سبک زندگی در کرمانشاه برگزار می‌شود

گروه معارف- کارگاه آموزشی سبک زندگی قرآنی با هدف پاسخگویی به نیازهای معرفتی و مهارتی ویژه فعالان قرآنی کرمانشاه برگزار می‌شود.

حجت‌الاسلام رهبر محمدی، رئیس اداره امور قرآنی استان کرمانشاه در گفت‌وگو با ایکنا از کرمانشاه، از برگزاری کارگاه آموزشی سبک زندگی در کرمانشاه خبر داد و اظهار کرد: کارگاه آموزشی سبک زندگی قرآنی باحضور اساتیدی از سازمان دارالقرآن ویژه فعالان قرآنی استان در کرمانشاه برگزار می‌شود.
وی افزود: این کارگاه آموزشی نیمه دوم مهرماه و در اداره امور قرآنی استان با هدف پاسخگویی به نیازهای معرفتی و مهارتی همچنین به صحنه آوردن قرآن و فرهنگ نجاتبخش آن در عرصه‌های مختلف زندگی فردی و اجتماعی برگزار خواهد شد.
رئیس اداره امور قرآنی استان کرمانشاه گفت: از دیگر اهداف برگزاری این کارگاه آموزشی مواجهه اصولی با آسیب‌های اجتماعی است.
حجت‌الاسلام محمدی تصریح کرد: این کارگاه آموزشی به همت اداره امور قرآنی تبلیغات اسلامی و با همکاری و مشارکت اتحادیه مؤسسات و تشکل‌های مردمی کرمانشاه برگزار می‌شود.
وی در پایان یکی از بخش‌های اصلی برگزاری این کارگاه آموزشی را بحث و تبادل نظر در خصوص موضوعات روز اجتماعی دانست و گفت: یکی از اهداف برگزاری کارگاه‌های آموزشی سبک زندگی بحث در خصوص نکاتی است که در طول روز خانواده هریک به نوعی با آن روبه‌رو هستند.
انتهای پیام

captcha