رمز پیروزی ملت ایران ایستادگی است
کد خبر: 3843551
تاریخ انتشار : ۳۰ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۱:۵۴

رمز پیروزی ملت ایران ایستادگی است

گروه اجتماعی- فرمانده سپاه مشگین شهر با اشاره به اینکه رمز پیروزی ملت ایران ایستادگی است، بیان کرد: خون شهدا در هشت سال دفاع مقدس این نظام اسلامی را بیمه کرد و امروز هم جوانان همچنان پای کار انقلاب هستند و از دستاورد‌های این نظام پاسداری می‌کنند.

رمز پیروزی ملت ایران ایستادگی استبه گزارش ایکنا از اردبیل، سرهنگ پاسدار محمد پورمند، فرمانده سپاه مشگین شهر، امروز ۳۰ شهریورماه در جمع خبرنگاران اظهار کرد:هفته دفاع مقدس فرصتی برای قدردانی از مقاومت بی‌نظیر ملت ایران است و امروز دشمنان این ملت به قدرت و اقتدار جمهوری اسلامی ایران پی بردند.
وی تصریح کرد: در دفاع جانانه ملت ایران حتی یک وجب از خاک ایران نیز در اختیار دشمن قرار نگرفت لذا نیاز است فرهنگ و ارزش‌های دفاع مقدس را به منظور دفاع از انقلاب و اسلام و تحقق آرمان‌های اسلامی به نسل جوان و نوجوان معرفی کنیم.
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان مشگین‌شهر ابراز کرد: خون مقدس شهدای دوران مقدس در امتداد شهدای کربلا بوده و تقارن هفته دفاع مقدس با ایام سوگواری حضرت اباعبدالله الحسین(ع) فرصت ارزشمندی برای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت است.
پورمند با اشاره به اینکه رمز پیروزی ملت ایران ایستادگی است، بیان کرد: خون شهدا در هشت سال دفاع مقدس این نظام اسلامی را بیمه کرد و امروز هم جوانان همچنان پای کار انقلاب هستند و از دستاورد‌های این نظام پاسداری می‌کنند.
وی عنوان کرد: در راستای گرامیداشت این هفته، بیش از ۶۰ عنوان برنامه در طول هفته دفاع مقدس در شهرستان مشگین‌شهر برگزار می‌شود.
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان مشگین‌شهر ابراز داشت: از جمله برنامه‌های این هفته می‌توان به دیدار با ائمه جمعه، صبحگاه مشترک نیرو‌های مسلح شهرستان، زنگ مقاومت در مدارس، محفل خاطره گویی یاران شهد بنی‌هاشم، رونمایی از کتاب بر بلندای گودال، افتتاح مدرسه ۲ کلاسه طالب‌کندی، همایش تحکیم بنیان خانواده، همایش تببین گام دوم، همایش تبیین سند تحول بنیادین آموزش و پرورش، برگزاری همایش پیاده‌روی و سخنرانی فرماندهان دفاع مقدس قبل از خطبه‌های نماز جمعه اشاره کرد.
پورمند با اشاره به برگزاری یادواره‌های شهدا در مناطق مختلف شهرستان مشگین‌شهر، گفت: برگزاری یادواره شهدای طلاب و روحانیون، یادواره شهدای روستای جبی‌درق، یادواره شهدای پایگاه شهید بنی‌هاشم حوزه ثارالله، یادواره شهدای دانش‌آموزی، یادواره شهدای دانشجویی در دانشگاه پیام نور واحد مشگین‌شهر و برگزاری همایش حماسه‌سازان عاشورایی با حضور رزمندگان، هنرمندان و شعرای دفاع مقدس از جمله برنامه‌های این هفته در حوزه ترویج فرهنگ ایثار و شهادت است.
انتهای پیام

captcha