پخش ۱۱برنامه ویژه دفاع مقدس از صدا و سیمای لرستان
کد خبر: 3844586
تاریخ انتشار : ۰۲ مهر ۱۳۹۸ - ۱۳:۰۹

پخش ۱۱برنامه ویژه دفاع مقدس از صدا و سیمای لرستان

گروه فرهنگی ــ یازده برنامه شامل شش برنامه رادیویی، ۵ برنامه تلویزیونی و گزارش‌های خبری ازجمله ویژه‌های افلاک لرستان در هفته دفاع مقدس هستند.

پخش 11 برنامه ویژه دفاع مقدس از افلاک لرستانبه گزارش ایکنا از لرستان، ویژه‌برنامه‌ رادیویی «هوز عاشق» به تهیه‌کنندگی خانم درجزینی هم‌زمان با اولین روز این هفته در تاریخ ۳۱ شهریور از ساعت ۹ صبح به مدت یک ساعت به‌طور زنده پخش شد.

این برنامه شامل آیتم‌های: روز شماردفاع مقدس، سی سالگی دفاع مقدس، معرفی فرماندهان و سرداران هم‌استانی دفاع مقدس، مصاحبه با خانواده‌های مفقودالاثر هم‌استانی، خاطره پلاک ۸، مصاحبه با هنرمندان دفاع مقدس و بررسی نقش رسانه در دفاع مقدس است.

برنامه رادیویی «قدمگاه خورشید» نیز به‌صورت ویژه به هفته دفاع مقدس و رزمندگان و خانواده شهدا می‌پردازد و برنامه‌های «سلام لرسو»، «کیچه باغ جوونی»، «ایواره تو وخیر» و «ماهور» نیز هر کدام جداگانه به موضوع دفاع مقدس در رادیو لرستان می‌پردازند.

سیمای مرکز لرستان نیز با پخش ویژه‌برنامه زنده «کربلای جبهه‌ها»، ساعت ۲۲ هر شب به مدت ۵۰ دقیقه به تهیه کنندگی محمدرضا پولادوند به استقبال هفته دفاع مقدس رفته است، برنامه‌های «تا همیشه زندگی» به تعداد ۲ برنامه ۵۰ دقیقه‌ای و «معیادگاه» و «محراب عشق» نیز به‌صورت ویژه به موضوع دفاع مقدس می‌پردازند، تهیه مستندهایی از ایثارگران دفاع مقدس استان، بررسی تحلیلی نقش رزمندگان لرستانی در دفاع مقدس، تهیه گزارش‌های مستند از زندگی خانواده‌های شهدا و ایثارگران، پخش نغمه‌ها و سرودهای محلی دفاع مقدس و... از قسمت‌های مختلف این برنامه‌ها خواهد بود.

پخش سیمای مرکز لرستان نیز در هفته دفاع مقدس امسال ، ۸ فیلم سینمایی ۹۰ دقیقه‌ای ویژه دفاع مقدس، سریال هفت قسمتی پرواز در ارتفاع صفر، ۲۰ کلیپ ۵ دقیقه‌ای و تدوین و پخش راش‌های دفاع مقدس، تهیه ۴۰ زیرنویس مناسبتی، پخش نماهنگ‌های آرشیوی و ضبط و پخش رژه نیروهای مسلح را تدارک دیده است.
پوشش مراسم‌ها و رویدادهای این هفته، پخش گزارش‌های ویژه از رژه نیروهای نظامی استان، مصاحبه با رزمندگان و فرماندهان و جانبازان شیمیایی هشت سال دفاع مقدس، گزارش ویژه از باغ موزه دفاع مقدس و گزارش‌های ویژه خبری از فعالیت‌های واحد خبر صداوسیمای مرکز لرستان در این ایام خواهد بود.

معاونت فضای مجازی مرکز لرستان نیز در هفته دفاع مقدس با تولید هفت فتو کلیپ از عکس‌ها و تصاویر رزمندگان استان لرستان در جبهه، تولید برنامه دیدار عاشقی(دیدار با ۷ خانواده شهید)، بیان ده خاطره از نویسنده کتاب بلدچی، پویش مردمی«دوستی با شهدا»، مسابقه جدول ویژه دفاع مقدس، ایجاد صفحه ویژه دفاع مقدس در وب سایت صداوسیمای مرکز لرستان، باز نشر کلیپ‌ها و نماهنگ‌های دفاع مقدس در کانال‌های شبکه و صفحه شبکه افلاک و انتشار بخش‌های متنوعی از برنامه‌های ویژه صدا و سیما در فضای مجازی در خدمت مردم استان خواهد بود.

انتهای پیام

captcha