اجرای کامل تفاهم‌نامه میان سازمان دارالقرآن و مؤسسه مهد قرآن
کد خبر: 3844883
تاریخ انتشار : ۰۳ مهر ۱۳۹۸ - ۱۳:۲۶

اجرای کامل تفاهم‌نامه میان سازمان دارالقرآن و مؤسسه مهد قرآن

گروه فعالیت‌های قرآنی ــ مدیرعامل مؤسسه كشوری مهد قرآن از اجرای کامل تفاهم‌نامه همکاری میان سازمان دارالقرآن و این مؤسسه خبر داد.

به گزارش ایکنا؛ سیدمحمود چاوشی، مدیرعامل مؤسسه كشوری مهد قرآن به همراه کریمی، معاون آموزش این مؤسسه روز گذشته، دوم مهرماه با حضور در سازمان دارالقرآن الکریم با مهدی قره‌شیخلو، رئیس سازمان دارالقرآن و حجت‌الاسلام والمسلمین شفیعی، مدیر ارتباطات و امور استان‌های سازمان دیدار و گفت‌و‌گو کردند.

طی این دیدار، در راستای اجرای تفاهم‌نامه همكاری مشترك بین سازمان دارالقرآن‌ الكریم با مؤسسه مهد قرآن در آموزش و تربیت هزار نفر حافظ سه جزء قرآن‌(جزء‌های 1، 2 و 30) و نیز تربیت معلم قرآن ‌به تعداد 100 نفر، مدیرعامل مؤسسه مهد قرآن ضمن تشكر از حسن اعتماد سازمان در مورد واگذاری این دو طرح، گزارشی از روند برگزاری طرح‌ها ارائه کرده و در این مرحله آمار و مشخصات حفاظ و شركت‌كنندگان در دوره تربیت معلم قرآن‌كریم را ارائه کردند.

در پایان این دیدار نیز رئیس سازمان دارالقرآن ‌‌الكریم ضمن تشكر از تلاش‌های ارزنده مؤسسه مهد قرآن در توسعه و ترویج فرهنگ و مفاهیم قرآن‌کریم به ویژه تربیت حافظان قرآن ‌كریم، از اجرای موفق دو تفاهم‌نامه مشترك تشكر و قدردانی کرد.
انتهای پیام

captcha