الگوسازی سیره شهدا نیاز امروز جامعه و نسل جوان است
کد خبر: 3845060
تاریخ انتشار : ۰۴ مهر ۱۳۹۸ - ۱۰:۰۳
بصیری:

الگوسازی سیره شهدا نیاز امروز جامعه و نسل جوان است

گروه سیاست و اقتصاد - معاون سیاسی امنیتی استانداری کرمان با بیان اینکه جامعه امروز ما به رفتار، اندیشه و سیره اهل‌بیت(ع) بیش از هر چیز نیازمند است گفت: الگوسازی سیره شهدا نیاز امروز جامعه و نسل جوان است.

به گزارش ایکنا از کرمان، محمدصادق بصیری معاون سیاسی امنیتی استانداری کرمان امروز پنج‌شنبه، 4 شهریور در مراسم تجلیل از مادران و همسران شهدا با بیان اینکه جامعه امروز ما به رفتار، اندیشه و سیره اهل‌بیت(ع) بیش از هر چیز نیازمند است گفت: الگوسازی سیره شهدا نیاز امروز جامعه و نسل جوان است.
وی با اشاره به اینکه سیره معصومان ما باید متناسب با نیاز جامعه و زمانه تحلیل و ارائه شود افزود: باید ببینیم در شرایط امروز جامعه رفتار و سیره این بزرگان چگونه می‌تواند در زندگی ما اثرگذار بوده و دردی از دردهای جامعه را دوا کند.
معاون سیاسی امنیتی استانداری کرمان با اشاره به ویژگی‌هایی که حضرت زینب(س) را متمایز کرده است بیان کرد: این بانوی بزرگوار به دلیل صفات و مصادیق بارز شخصیتی و رفتاری الگو شدند.
وی با بیان اینکه حضرت زینب(س) شجاعانه وارد میدان و مبارزات اجتماعی شدند تصریح کرد: ما زنان مقاوم و گنجینه‌های عظیمی از این بانوان داریم که کار چندانی برای معرفی آنها نکرده‌ایم.
انتهای پیام

captcha