اقدامات مسئولان در برابر فداکاری رزمندگان هیچ است
کد خبر: 3845159
تاریخ انتشار : ۰۴ مهر ۱۳۹۸ - ۱۸:۴۱

اقدامات مسئولان در برابر فداکاری رزمندگان هیچ است

گروه سیاسی- استاندار خراسان‌شمالی گفت: اقدامات ما به عنوان مسئولان اجرایی کشور در برابر فداکاری و جانفشانی رزمندگان هشت سال دفاع مقدس هیچ است.

اقدامات مسئولان در برابر فداکاری رزمندگان هیچ است

به گزارش ایکنا از خراسان‌شمالی، محمدعلی شجاعی، استاندارخراسان‌شمالی، امروز عصر چهارم مهرماه در همایش گرامیداشت هفته دفاع مقدس، اظهار کرد: اقتدار امروز نظام مقدس جمهوری اسلامی با نگاه بلند امام راحل در طول ۸ سال دفاع مقدس در ابتدای انقلاب و پس از آن با رهبری بی بدیل مقام معظم رهبری به وجود آمده و این مسیر ادامه دارد.
وی افزود: امروز در جایگاهی هستیم که ۸ سال دفاع مقدس حاصلی جز ناامیدی دشمنان برای راه اندازی جنگ نظامی ندارد.
وی ادامه داد: هر گونه به دفاع مقدس نگاه می‌کنیم می‌بینیم که انصافا تمام وجود و هستی و داشته‌های رزمندگان در خدمت به نظام بوده و این اخلاص و جانبازی و صبر و استقامت صحنه‌های پر افتخاری را برای هر ایرانی ایجاد کرده است.
شجاعی گفت: در چند روز گذشته شاهد حضور پرقدرت رئیس جمهور در سازمان ملل بودیم و دیدیم چگونه رهبران کشورهای مختلف با نگاه وساطت برای برقراری مذاکره به رئیس جمهور و هیات ایرانی مراجعه کردند و این یعنی عزت و افتخار که اگر بزرگمردی‌ها و رشادت‌های رزمندگان نبود قطعا به این نقطه افتخار آمیز در دنیا نمی‌رسیدیم.
وی تاکید کرد: به عنوان مسئولان اجرایی کشور باید نگاهی به این رشادت‌ها و پایمردی‌ها داشته باشیم و در انجام وظایف خود نسبت به نظام و مردم در مسیری که مقام معظم رهبری مشخص کرده‌اند با خلوص نیت حرکت کنیم.
شجاعی گفت: بنده هر گاه همکار یا همراهی در سیستم اجرایی احساس خستگی و منتی بر مردم دارد می‌گویم این کارها در برابر جانفشانی‌های رزمندگان هیچ است و ما اگر شبانه روز خود را بگذاریم و توفیق هم داشته باشیم ذره‌ای به حساب نمی‌آید.
سردار مرتضی قربانی، مشاور رئیس ستاد کل نیروهای مسلح و مشاور عالی فرمانده کل سپاه پاسداران هم در این همایش اظهارکرد: به برکت ولایت فقیه، وحدت و شجاعت نصیب ملت ایران شده است.
وی افزود: دنیای استکبار همواره به دنبال تجزیه خاک ایران بوده و حکومت ۲۵۰۰ ساله شاهنشانی چیزی جز خواری و ذلت نداشته و بخش‌های عظیمی از کشور در جنگ‌های مختلف از ایران جدا شد.
سردار قربانی ادامه داد: در ابتدای انقلاب دشمنان انقلاب اسلامی با هدف تصرف خاک ایران جنگ تحمیلی را راه اندازی کردند و قدرت غرب و شرق پشت سر صدام بود اما معنویت و اعتقاد مردم و امام راحل موجب پیروزی ما در این جنگ شد.
گفتنی است در پایان مراسم لوح تقدیری از سوی دکتر شجاعی، استاندار خراسان‌شمالی به سردار قربانی اعطا و از جانفشانی‌ها و رشادت‌های وی در دوران دفاع مقدس قدردانی شد.
انتهای پیام

captcha