۱۰۰۰ مدرسه در کرمانشاه؛ میزبان مرحله دوم جشن عاطفه‌ها
کد خبر: 3845726
تاریخ انتشار : ۰۷ مهر ۱۳۹۸ - ۱۳:۰۸

۱۰۰۰ مدرسه در کرمانشاه؛ میزبان مرحله دوم جشن عاطفه‌ها

گروه اجتماعی ــ مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) کرمانشاه گفت: ۱۰۰۰ مدرسه در استان میزبان برگزاری مرحله دوم جشن عاطفه‌هاست.

به گزارش ایکنا از کرمانشاه، محسن رخصی، مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان، امروز، 7 مهرماه در نشست خبری با اشاره به برگزاری مراسم جشن نیکوکاری و مهربانی در کشور توسط کمیته امداد، اظهار کرد: مرحله اول جشن عاطفه‌ها 7 و 8 شهریورماه در بیش از 170 پایگاه جمع‌آوری کمک‌های مردمی در دفاتر و مراکز نیکوکاری کمیته امداد در کرمانشاه برگزار شد.

وی با اشاره به برگزاری مرحله دوم این جشن در استان افزود: مرحله دوم این جشن 10 و 11 مهرماه در 1000 مدرسه استان برگزار خواهد شد.

رخصی با اشاره به صدا درآمدن زنگ عاطفه‌ها در مدارس استان در روز 10 مهرماه بیان کرد: در مرحله اول جشن عاطفه‌ها در استان کرمانشاه 3 میلیارد و 570 میلیون ریال جمع‌آوری و به خانواده‌ها و دانش‌آموزان تحت پوشش پرداخت شد.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان با اشاره به آماری از دانش‌آموزان تحت پوشش این نهاد گفت: بیش از 13 هزار دانش‌آموز و هزار و 800 دانشجو در مقاطع مختلف تحصیلی تحت حمایت این نهاد از خدمات کمک هزینه تحصیلی و خدمات شهریه برخوردارند.

وی به حمایت دانش‌آموزان تحت حمایت این نهاد در مناطق زلزله‌زده اشاره کرد و گفت: سرانه پرداختی به این دانش‌آموزان 20 درصد از مناطق دیگر بیشتر است.

رخصی یکی از قواعد این نهاد را توانمندسازی خانواده‌های تحت پوشش دانست و افزود: در راستای یاد شده 5 هزار و 30 شغل در قالب 120 میلیارد تومان اعتبار به‌منظور توانمندسازی و ایجاد اشتغال مددجویان کمیته امداد ایجاد کردیم.

انتهای پیام

captcha