بیست‌ودومین جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی در خوزستان آغاز می‌شود
کد خبر: 3846123
تاریخ انتشار : ۰۹ مهر ۱۳۹۸ - ۰۸:۴۶
امروز؛

بیست‌ودومین جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی در خوزستان آغاز می‌شود

گروه فرهنگی ـ مرحله استانی بیست‌ودومین جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان امروز 9 مهر در استان خوزستان آغاز می‌شود.

ی

به گزارش ایکنا از خوزستان، مرحله استانی بیست‌ودومین جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان امروز 9 مهر در استان خوزستان آغاز می‌شود.

در این مرحله از جشنواره، 32 قصه گوی برتر شهرهای مختلف استان خوزستان در بخش قصه‌گویی صحنه‌ای شامل زنان و مردان، دختران و پسران و مادربزرگ‌ها و پدربزرگ‎ها در روزهای 9 و 10 مهرماه از ساعت 8:30 تا 17 در سالن شهید جمال پور شهرداری اهواز، جنب فرمانداری با یکدیگر به رقابت خواهند پرداخت.

حبیب پیام مدرس دانشگاه و پژوهشگر حوزه‌ ادبیات بومی، لیلا قنواتی فرد، کارشناس فرهنگی کانون خوزستان و فعال حوزه‌ قصه‌گویی و هادی ملکی مدرس، بازیگر، کارگردان و نویسنده تئاتر و فیلم‌سازی داوران این جشنواره هستند.

برگزیدگان بخش‌های مختلف این جشنواره به مرحله منطقه‌ای بیست‌ودومین جشنواره‌ی بین‌المللی قصه‌گویی که با حضور شش استان کشور آبان ماه امسال در شیراز برگزار خواهد شد راه می‌یابند.

گفتنی است؛ این دوره از جشنواره با همکاری اداره کل امور فرهنگی و اجتماعی استانداری خوزستان، معاونت فرهنگی و اجتماعی شهرداری اهواز، اداره کل حفظ و نشر ارزش‌های دفاع مقدس و باشگاه خبرنگاران جوان برگزار خواهد شد.

انتهای پیام

انتهای پیام
captcha