اجرای برنامه‌های مشترک کانون پرورش فکری و کتابخانه‌های عمومی لرستان
کد خبر: 3846326
تاریخ انتشار : ۰۹ مهر ۱۳۹۸ - ۱۲:۵۴
در قالب تفاهم‌نامه انجام گرفت؛

اجرای برنامه‌های مشترک کانون پرورش فکری و کتابخانه‌های عمومی لرستان

گروه فرهنگی ــ کانون پرورش فکری و کتابخانه‌های عمومی لرستان در قالب یک تفاهم‌نامه در زمینه اجرای برنامه‌های فرهنگی مشترک همکاری می‌کنند.

تفاهم نامهبه گزارش ایکنا از لرستان، امروز سه‌شنبه، نهم مهرماه، ادارات‌کل کتابخانه‌های عمومی و کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان، با هدف توسعه فعالیت‌های فرهنگی و بهره‌مندی از امکانات و ظرفیت یکدیگر، تفاهم‌نامه همکاری مشترک امضا کردند.

در این جلسه فرشته طهماسبی، مدیرکل کتابخانه‌های عمومی لرستان، با بیان ضرورت توسعه استان به‌ویژه در بحث فرهنگ، گفت: دستگاه‌های اجرایی در سطح استان به‌ویژه ادارات فرهنگی باید هدف خود را توسعه استان در شاخص فرهنگی قرار داده و در راستای این هدف مشترک، یکدیگر را یاری کنند.

وی با اشاره به وضعیت اقتصادی کشور و تنگناهای مالی جامعه، اظهار کرد: با وجود فشارهای اقتصادی دشمنان نظام و انقلاب، اما ماشین پیشرفت کشور در حال حرکت بوده و مدیران باید از امکانات و منابع موجود استفاده بهینه را ببرند که در این راستا انعقاد تفاهم‌نامه بین دو دستگاه کتابخانه‌های عمومی و کانون پرورش فکری نمونه بارز استفاده بهینه از منابع و امکانت موجود در راستای پیشبرد اهداف مشترک فرهنگی در سطح استان است.

در ادامه محمدجواد محمدی، مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان، ضمن ابراز خرسندی از توسعه همکاری با کتابخانه‌های عمومی، بیان کرد: وحدت و همدلی بین کارکنان هر دستگاه موجب ایجاد انگیزه و در نتیجه زمینه دستیابی به اهداف آن سازمان می‌شود.

وی تصریح کرد: کتابخانه‌های عمومی و کانون پرورش فکری در ارائه خدمات به عموم مردم وجه اشتراک زیادی دارند که انعقاد تفاهم‌نامه، قطعاً نتیجه مطلوبی را در رابطه با همکاری‌های علمی و فرهنگی مشترک در پیش دارد.

در پایان این مراسم، تفاهم‌نامه همکاری مشترک میان ادارات کل کتابخانه‌های عمومی و کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان لرستان به امضای طرفین رسید.

اجرای برنامه‌های فرهنگی مشترک از جمله مسابقات کتاب‌خوانی، کارگاه قصه‌گویی و داستان‌نویسی، استفاده از ظرفیت فضای فیزیکی و جامعه مخاطب دو دستگاه در پیشبرد اهداف خود از مهم‌ترین مفاد تفاهم‌نامه همکاری مشترک میان دو سازمان است.

انتهای پیام
captcha