اتحاد دشمنان در مقابل انقلاب، ناشی از ترس آنان از نهضت امام(ره) است
کد خبر: 3846361
تاریخ انتشار : ۰۹ مهر ۱۳۹۸ - ۱۲:۴۹
سردار فدوی:

اتحاد دشمنان در مقابل انقلاب، ناشی از ترس آنان از نهضت امام(ره) است

گروه سیاست و اقتصاد ــ جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با تأکید بر اینکه قدرت‌های مادی در برابر قدرت معنوی امام(ره) و انقلاب اسلامی ناچیز هستند، گفت: در طول تاریخ در هیچ مقطعی دشمنان این‌گونه با هم متحد نشده بودند که امروز در برابر انقلاب اسلامی متحد شدند و این نشان می‌دهد که همه منفعت‌های آنان به خطر افتاده است.

به گزارش ایکنا از استان مرکزی، سردار علی فدوی جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی صبح امروز 9 مهرماه در اجلاسیه ویژه نقش امام(ره) در دوران دفاع مقدس از سری اجلاسیه‌های نقش حضرت امام در دفاع مقدس و 6200 شهید استان مرکزی که در مصلی شهرستان خمین برگزار شد گفت: بیش از ۵۰ سال است که همه مستضعفین عالم به برکت حضرت امام(ره) مورد عنایات خاصه خداوند قرار گرفته‌اند، امام خمینی(ره) حقیقتی است که همه عالم به او اذعان دارند.

وی ادامه داد: هرکس بتواند در راه امام(ره) خدمتگذاری کند توفیقی ارزشمند از جانب خداوند کسب کرده لذا حضور و شرکت در این مراسم بسیار ارزشمند است. امام خمینی(ره) بیش از ۵۰ سال در محضر الهی ریاضت کشیدند و به بالاترین وجه ممکن ایشان در محضر الهی بندگی کردند.

فدوی با تاکید بر اینکه امام(ره) با پشتوانه آیندگان و نیروهای جوان انقلاب اسلامی را تشکیل دادند بیان کرد: امروز می‌بینیم آن کسانی که انقلاب اسلامی را به پیش می‌برند همین جوانان هستند که در دوران امام(ره) در کودکی به سر می‌بردند. در طول انقلاب اسلامی نه تنها جنگ بین حق و باطل کمتر نشده بلکه روز به روز بر پیچیدگی آن افزوده شد و همان جوانان که امروز راه امام(ره) را پیش می‌برند توانسته‌اند دشمنان را در تمام توطئه‌ها شکست دهند.

وی با بیان اینکه امام خمینی(ره) تمام شرایط محقق شدن وعده‌های خداوند را عملیاتی کرد تا انقلاب اسلامی شکل گرفت بیان کرد: باید همواره قدر این نعمت بزرگ را بدانیم، امروز همه کشورهای اروپایی و حتی آمریکایی در حسرت اقتدار روز افزون ایران اسلامی هستند و غبطه می‌خورند.

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اشاره به اینکه امروز کوچکترین رزمنده ایران اسلامی با اقدامات انقلابی خود توانسته دشمن را در همه ابعاد به زانو دربیاورد بیان کرد: اینکه ما می‌گوییم آمریکا هیچ غلطی نمی‌تواند بکند را امروز در انقلاب اسلامی عملیاتی کرده‌ایم و ما آنچنان بر دشمن و قدرت‌های دنیا مسلط شده‌ایم که خودشان اعتراف می‌کنند در برابر جمهوری اسلامی نمی‌توانند کاری انجام دهند.

فدوی اضافه کرد: امروز دلدادگان و دوستداران انقلاب اسلامی به تکلیف خود عمل کرده‌اند و وسیله‌ای برای تحقق وعده‌ها شده‌اند، اعترافات دشمن از قدرت و نفوذ انقلاب اسلامی به این دلیل است که عنایات خداوند همواره پشتیبان ملت ایران بوده و رزمندگان اسلام را همواره حمایت کرده است.

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان اینکه اگر تکالیفی که خداوند برایمان مشخص کرده را به خوبی انجام دهیم قطعا وعده‌های خداوند محقق خواهد شد افزود: امروز باید به تکلیف الهی عمل کنیم و می‌توان گفت ملت ایران با انجام تکالیفی که در این چهل سال انجام داده اینگونه برتر و الگو شده است، امروز اگر در کشور مشکلی وجود دارد ناشی از انجام ندادن تکالیف است که به خوبی انجام نشده است.

فدوی عنوان کرد: در جنگ تحمیلی بیش از ۵۴ کشور رسما اعلام کردند که در جنگ علیه ایران به میدان آمدند و یکی از عواملی که ما را در دفاع مقدس به پیروزی رساند این بود که رزمندگان و ملت ایران تکلیف خود را انجام دادند. رزمندگان در دفاع مقدس دلدادگی کامل را به حضرت امام(ره) نشان دادند و همواره به دنبال محقق شدن حرف امام(ره) بودند.

وی با تاکید بر اینکه قدرت‌های مادی و پارامترهای مادی همه در برابر قدرت معنوی امام(ره) و انقلاب اسلامی ناچیز هستند بیان کرد: امروز دنیای غرب اذعان دارد که هوش ایرانی‌ها برترین هوش عالم است و این نکته را دانشگاهیان غربی به خوبی اعتراف می‌کنند. در طول تاریخ در هیچ مقطعی دشمنان اینگونه باهم متحد نشده بودند که امروز در برابر انقلاب اسلامی متحد شدند و این نشان از ترس دشمنان از این انقلاب الهی است که همه منفعت‌های دشمن را به خطر انداخته است.

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با تاکید بر اینکه تا زمانی که به تکالیف الهی عمل می‌کنیم دشمن اینگونه در ضعف به سر می‌برد خاطرنشان کرد: امروز باید وظیفه‌مان را به خوبی در قبال شهدا و خانواده‌های معظم آنها انجام دهیم چراکه ما همیشه مدیون آن بزرگواران هستیم و اینگونه مراسم می‌تواند در جهت ادای دین ما به شهدا بسیار موثر باشد.

انتهای پیام
captcha