تزریق ناامیدی در میان ملت خائنانه‌ترین اقدام علیه نظام است
کد خبر: 3846555
تاریخ انتشار : ۰۹ مهر ۱۳۹۸ - ۲۱:۱۳

تزریق ناامیدی در میان ملت خائنانه‌ترین اقدام علیه نظام است

گروه اجتماعی - فرماندار آستانه اشرفیه تزریق ناامیدی در میان ملت را خائنانه‌ترین اقدام علیه اهداف نظام جمهوری اسلامی دانست و تصریح کرد: تمام سرمایه‌گذاری کلان استکبار جهانی علیه ایران اسلامی مایوس کردن مردم است.

به گزارش ایکنا از گیلان،‌ رحیم حیدری،‌ فرماندار شهرستان آستانه اشرفیه امروز، 9 مهرماه در ستاد اربعین این شهرستان،‌ با اشاره به شرایط کشور در مقطع حساس کنونی، اظهار کرد: شرایطی که در کشور وجود دارد نیازمند یک قیام و عزم ملی علیه زورگویی غیرقانونی و فشارهای اقتصادی آمریکاست و این نخستینن‌بار نیست که مردم ایران با زورگویی آمریکایی‌ها مواجه می‌شوند و دست و پنجه نرم می‌کنند.

وی با بیان اینکه برخی از افراد سودجو در جنگ اقتصادی فعلی آمریکا و ایادی آن علیه جمهوری اسلامی با رفتار و گفتار نسنجیده نقش ستون پنجم دشمن را ایفا می‌کنند، گفت: در این جنگ اقتصادی که بنا به فرمایشات رهبر معظم انقلاب، سردمدار پیشبرد و مدیریت آن اقتصاد مقاومتی است، نباید با اظهارنظر‌های اختلافی علیرغم وجود فشار‌های خارجی به دعوا‌های داخلی دامن زد، چراکه این موضوع به نفع نظام نیست.

فرماندار آستانه اشرفیه تزریق ناامیدی در میان ملت را خائنانه‌ترین اقدام علیه اهداف نظام جمهوری اسلامی دانست و تصریح کرد: تمام سرمایه‌گذاری کلان استکبار جهانی علیه ایران اسلامی مایوس نمودن مردم است و هرگونه اقدام تفرقه‌انگیز دشمن را تقویت می‌کندو

حیدری با اشاره به حضور مقتدرانه رئیس جمهور و وزیر امور خارجه در سازمان ملل، خاطرنشان کرد: چیزی که دیپلماسی غرب را به زانو درآورد بی‌توجهی مسئولان نظام به اعمال ضد بشر استکبار جهانی علیه ملت ایران است، زیرا ما ملتی آزاده هستیم و اجازه تعرض و بی‌حرمتی استکبار جهانی به کشورماه را نمی‌دهیم و با روحیه مضاعف و با نشاط، برتری و تسلیم نشدن ملت ایران در مقابل فشارهای نظام سلطه را به نمایش می‌گذاریم.

وی همگرایی و وحدت با مسئولان نظام را خط قرمز دانست و عنوان کرد: راهپیمایی اربعین حسینی یک مراسم بزرگ مذهبی، سیاسی و مردمی است و لذا دولت فقط وظیفه هماهنگی و هدایت هیئت‌های مذهبی زیر بیرق سیدالشهداء(ع) را دارد.

فرماندار آستانه اشرفیه با تاکید بر اینکه برای پذیرایی از زائران اربعین باید از ظرفیت مردمی استفاده کرد، متذکر شد: پذیرایی از زائران با همکاری مضاعف دستگاه‌ها صورت گیرد.

وی با اشاره به استقبال پرشور هیئت‌های عزاداری شهرستان در این ایام، خاطرنشان کرد: در محرم امسال شاهد حضور پرشور مردم از مناطق مختلف استان به‌ خصوص در ایام تاسوعا، عاشورا، شب سوم و شب هفتم امام در حرم مطهر سلطان سید جلال‌الدین اشرف(ع) بودیم که نشان‌دهنده ولایتمداری این مردم است.

انتهای پیام

انتهای پیام
captcha