آموزش و پرورش به‌دنبال ساختن هویت انسانی است
کد خبر: 3846689
تاریخ انتشار : ۱۰ مهر ۱۳۹۸ - ۱۲:۲۲

آموزش و پرورش به‌دنبال ساختن هویت انسانی است

گروه فرهنگی ــ مدیرکل آموزش و پرورش لرستان با اشاره به این‌که نتیجه علم و دانش در رفتار تجلی پیدا می‌کند، گفت: آموزش و پرورش به‌دنبال ساختن هویت انسانی دانش‌آموزان است.

آموزش و پرورش به‌دنبال ساختن‌ هویت انسانی استبه گزارش ایکنا از لرستان، رضا زینی‌وند مقدم، مدیرکل آموزش و پرورش لرستان، امروز چهارشنبه، دهم مهر در نشست سالانه کمیته همکاری‌‌های حوزه علمیه و آموزش و پرورش لرستان که در بیت نماینده ولی‌فقیه در استان و با حضور حاجیان، رئیس ستاد همکاری‌های حوزه و وزارت آموزش و پرورش برگزار شد، اظهار کرد: آموزش و پرورش رسالت خطیر انسان‌سازی و تربیت نسل‌های جامعه را بر عهده دارد.

وی با ذکر این مطلب که انسان برای تربیت شدن و رسیدن به تعالی و کمال خلق شده است، اضافه کرد: انسان در کنار رشد و سیر جسمانی نیازمند به رشد معنوی و تربیتی است که رشد معنوی مستلزم بهره‌گیری از ظرفیت‌های حوزه و مبلغان دینی است.

آموزش و پرورش اولویت اول مسئولان قرار گیرد

زینی‌وند مقدم با ذکر این مطلب که شأن و شخصیت انسان‌ها در تربیت و ادب است، ادامه داد: در تعلیم و تربیت روح و تفکر انسان ارزش دارد و هرچه انسان در پرورش روح تلاش کند بر ارج و قرب او افزوده می‌شود.

مدیرکل آموزش و پرورش لرستان با اشاره به این‌که آموزش و پرورش باید اولویت اول مسئولان قرار گیرد، ‌گفت: کار آدم‌سازی کار دشواری است و نتیجه علم و دانش در رفتار دانش‌آموزان تجلی پیدا می‌کند.

وی با ذکر این مطلب که آموزش و پرورش به‌دنبال ساختن‌ هویت انسانی دانش‌آموزان است، اضافه کرد: تمام تلاش ما بهره‌گیری از ظرفیت‌های حوزه‌های علمیه برای تربیت دینی و رسیدن به حیات طیبه دانش‌آموزان است‌.

انتهای پیام
captcha