هویت انسانی بزرگ‌ترین گمشده غرب است
کد خبر: 3846947
تاریخ انتشار : ۱۱ مهر ۱۳۹۸ - ۱۱:۵۰

هویت انسانی بزرگ‌ترین گمشده غرب است

گروه اجتماعی- مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه پیام نور کشور گفت: هویت انسانی، امروز بزرگ‌ترین گمشده غرب است به طوری‌که از انسانیت در تمدن غرب خبری نیست.

هویت انسانی بزرگ‌ترین گمشده غرب استبه گزارش ایکنا از اردبیل، حجت‌الاسلام سیدمحمد نبوی، مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه پیام نور کشور، صبح امروز، ۱۱ مهرماه در دیدار با رئیس دانشگاه پیام نور اردبیل، اظهار کرد: اساتید در بحث اخلاقیات در بین دانشجویان تاثیرگذاری وافری دارند و همه در این خصوص وظیفه سنگینی داریم چراکه پیگیری مطالبات رهبری بر عهده ما است.
وی با اشاره به تاثیرگذاری اساتید دانشگاه در جامعه نیز بیان کرد: از مهم‌ترین عوامل تاثیرگذار می‌توان به خودسازی، کسب تقوای الهی و صداقت است که بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی نیز به شکل مناسب ترویج شود و اخلاق و معنویات در جامعه نیز به سطح ایده‌آل برسد.
مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه پیام نور کشور گفت: اعتقاد به رعایت اخلاق اسلامی در جامعه و دانشگاه در سطح دانشگاه‌های بزرگ کشور یک اولویت اساسی است و در این زمینه وظیفه سنگینی داریم چرا که پیگیری مطالبات رهبری بر عهده ما است.
نبوی تصریح کرد: تاثیر اخلاق در روح و جسم انسان نیازمند تبیین است و در این زمینه باید به راه‌های نفوذ اساتید در بین دانشجویان اشاره شود و کوچک‌ترین اثر رعایت اخلاق در انسان، فهمیدن و درک آیات قرآن کریم است که نصیب هر انسانی نمی‌شود که باید به این مهم اهتمام جدی گمارده شود.
وی بیان کرد: امروز دشمنان اسلام در عرصه‌های مجازی و حقیقی در همه ابعاد فرهنگی، نظامی و نرم‌افزاری می‌خواهند اجتماع را از ما بگیرند که ملت هوشیار ایران اسلامی اجازه تحقق این رویا را به دشمنان اسلام نخواهند داد و هویت انسانی، امروز بزرگ‌ترین گمشده غرب است به طوری‌که از انسانیت در تمدن غرب خبری نیست.
انتهای پیام

انتهای پیام
captcha