آغاز به کار قرارگاه اربعین سپاه در مرز مهران
کد خبر: 3847399
تاریخ انتشار : ۱۳ مهر ۱۳۹۸ - ۱۴:۲۰
شاکرمی خبر داد:

آغاز به کار قرارگاه اربعین سپاه در مرز مهران

گروه فرهنگی ــ فرمانده سپاه امیرالمومنین(ع) استان ایلام گفت: قرارگاه اربعین حسینی سپاه در مرز مهران در راستای خدمات رسانی به زوار اربعین حسینی آغاز به کار کرده است.

آغاز بکار قرارگاه اربعین سپاه در مرز مهران
به گزارش ایکنا از ایلام به نقل از روابط عمومی سپاه امیرالمومنین (ع)، جمال شاکرمی، فرمانده سپاه امیرالمومنین(ع) استان ایلام امروز 13 مهرماه در آیین آغاز به کار قرارگاه اربعین حسینی سپاه در مهران، اظهار کرد: قرارگاه اربعین سپاه در مرز مهران امروز با رمز «یا حسین(ع)» کار خود را رسما آغاز کرد.
وی با بیان اینکه مردم ایلام میزبانی از زوار عتبات عالیات و اربعین حسینی را افتخار بسیار بزرگی برای خود می‌دانند، افزود: سپاه امسال با تمام توان خود و در حوزه‌های مختلف از جمله امنیتی، رفاهی، خدماتی، پزشکی و ... به زائران خدمت رسانی خواهد کرد.
فرمانده سپاه امیرالمومنین(ع) استان ایلام با اشاره به اینکه ما نیز به عنوان خادمان مردم ایلام، برای استقبال از زوار اربعین حسینی با تمام توان حضور خواهیم یافت، اضافه کرد: اربعین مغناطیس پر جاذبه بیداری است و افتخار پاسداران نوکری زائران اربعین حسینی است.
وی عنوان کرد: زائران حتما به اطلاعیه‌های رسمی توجه کنند و با مدارک کامل و قانونی به سوی مرزهای خروجی رهسپار شوند تا بدون هیچ مشکلی و در سریعترین زمان ممکن از مرز خارج و به کشور عراق وارد شوند.
گفتنی است، طی حکمی از سوی حسین سلامی، فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، جمال شاکرمی، فرمانده سپاه امیرالمومنین(ع)استان ایلام به ‌عنوان فرمانده قرارگاه اربعین سپاه در استان ایلام منصوب شد.
انتهای پیام
انتهای پیام
captcha