اجرای طرح «امداد اربعین» در لرستان
کد خبر: 3847577
تاریخ انتشار : ۱۴ مهر ۱۳۹۸ - ۰۹:۵۱

اجرای طرح «امداد اربعین» در لرستان

گروه اجتماعی ــ مدیرعامل جمعیت هلال احمر لرستان با اشاره به اجرای طرح «امداد اربعین»، گفت: ۲۷ پایگاه امداد و نجات لرستان شامل ۱۹ پایگاه ثابت و ۸ پایگاه موقت آماده خدمت به زائران اربعین هستند.

اجرای طرح «امداد اربعین» در لرستانبه گزارش ایکنا از لرستان، صارم رضایی، مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان، امروز، چهاردهم مهر در جمع خبرنگاران، با اشاره به اجرای طرح امداد اربعین، اظهار کرد: این طرح از بیستم مهرماه آغاز و تا پایان همین ماه ادامه دارد.

وی اضافه کرد: 27 پایگاه امداد و نجات لرستان شامل 19 پایگاه ثابت و 8 پایگاه موقت در سراسر استان آماده خدمت به زائران اربعین هستند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر لرستان همچنین از آماده‌باش شبانه‌روزی یک فروند بالگرد در زمان طرح امداد اربعین جهت انجام اقدامات ضروری و امدادرسانی فوری خبر داد و گفت: دو گروه از امدادگران لرستانی در مرزهای ایران و دو گروه دیگر در شهرهای کربلا و نجف مستقر بوده و به زائران اربعین حسینی خدمت‌رسانی می‌کنند.

وی با اشاره به تشکیل کمیته امداد و نجات اربعین در استان لرستان، گفت: در صورت نیاز از گروه‌های واکنش سریع جمعیت هلال‌احمر برای کمک به زائران در مسیرهای پیش‌بینی شده استفاده خواهد شد.

انتهای پیام
captcha