خدمت‌رسانی 17 هزار نفر نیروی بهداشت و درمان به زائران اربعین در مرزها
کد خبر: 3847985
تاریخ انتشار : ۱۵ مهر ۱۳۹۸ - ۱۲:۰۸

خدمت‌رسانی 17 هزار نفر نیروی بهداشت و درمان به زائران اربعین در مرزها

گروه سلامت ــ رئیس کمیته بهداشت و درمان اربعین از اعزام بیش از ۱۷ هزار نفر نیروی بهداشت و درمان به مرز‌های غربی و شرقی کشور جهت خدمت به زائران اربعین خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایکنا؛ پیرحسین کولیوند، رییس کمیته بهداشت و درمان اربعین، در آیین بدرقه کاروان‌های بهداشت و درمان اربعین که امروز ۱۵ مهرماه، در حرم امام خمینی(ره) برگزار شد، از اختصاص چهار بیمارستان برای مبارزه با حوادث بیوتروریسم با کمک ستاد کل نیرو‌های مسلح خبر داد.
 
وی افزود: ١٧هزار نفر نیروی بهداشت و درمان شامل تعداد زیادی از امدادگران نیز به مرز‌های غربی و شرقی کشور جهت خدمت به زائران اربعین اعزام می‌شوند.

کولیوند یادآور شد: هشت بیمارستان صحرایی نیز در مرز‌ها برپا شده است. همچنین گروه‌های بهداشتی در مرز‌های ما مستقر می‌شوند تا شرایط سلامت زائران و رفت و آمد آن‌ها را مورد بررسی قرار دهند.

وی افزود: بالگرد‌ها نیز در مرز‌های غربی و شرقی مستقر هستند و خدمت‌رسانی می‌کنند. همچنین بیمارستان‌های مرزی نیز افزایش ظرفیت پیدا کرده‌اند و تعداد بسیاری پزشک و پرستار برای ارائه خدمات به این پرسنل افزوده می‌شوند.

کولیوند با بیان اینکه توصیه اکید وزیر بهداشت این بوده است که با تمام توان به زائران خدمت‌رسانی کنند، گفت: ما با تمام وجود خدمات خود را ارائه می‌کنیم و دستگاه‌های دیگر نیز در این مسیر در کنار وزارت بهداشت حضور دارند.
انتهای پیام
captcha