کنترل آسیب‌های اجتماعی رسالت تمامی نهادهای فرهنگی است
کد خبر: 3848647
تاریخ انتشار : ۱۷ مهر ۱۳۹۸ - ۱۰:۴۸

کنترل آسیب‌های اجتماعی رسالت تمامی نهادهای فرهنگی است

گروه اجتماعی- فرمانده نیروی انتظامی استان اردبیل گفت: در راستای کاهش و کنترل آسیب‌های اجتماعی تمامی نهادهای فرهنگی دارای رسالت و وظیفه هستند و انتظار می‌رود در این زمینه تلاش کنند.

کنترل آسیب‌های اجتماعی رسالت تمامی نهادهای فرهنگی استبه گزارش ایکنا از اردبیل، سردار هوشنگ حسینی، فرمانده نیروی انتظامی استان اردبیل، صبح امروز، ۱۷ مهرماه در جلسه شورای هماهنگی دستگاه‌های زیر مجموعه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان اردبیل، اظهار کرد: امروزه بخش بزرگی از رویکرد اجتماعی کشور بر دوش وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی است و لازم می‌باشد تمامی نهاد‌های فرهنگی کشور جهت کاهش آسیب‌های اجتماعی پای کار بیایند.
وی افزود: مشکلات معیشتی و اقتصادی نقش اصلی در بروز بزه‌ها و ناهنجاری‌ها دارد و ضرورت دارد رویکرد امیدآفرینی برای مردم در بین مسئولین استانی تبیین شود.
فرمانده نیروی انتظامی استان اردبیل بیان کرد: نقش مهم و خطیر دستگاه‌های زیرمجموعه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در استان اردبیل در ارائه خدمات به روستاییان، معلولین، مددجویان، مهارت‌آموزان، بیماران، مستمری بگیران و کارگران به عنوان طیف بزرگی از جامعه و تعدد مخاطبین نشان از سختی شرایط کار در این مجموعه است.
حسینی تصریح کرد: شکوفایی اجتماعی جامعه نیازمند همکاری تمام نهاد‌ها است تا با همکاری موثرتر شاهد کاهش آسیب‌های اجتماعی در جامعه باشیم.
رئیس شورای هماهنگی دستگاه‌های زیرمجموعه وزرات تعاون، کار و رفاه اجتماعی در استان اردبیل نیز گفت: پیشگری از آسیب‌های اجتماعی و شناسایی واحد‌های مشکل‌دار کارگری قبل از تبدیل شدن به اعتراضات صنفی از وظایف مهم این اداره کل است.
قاسم رحیمی بیان کرد: یکی از بزرگترین آسیب‌های اجتماعی در کل کشور بحث گرایش به مواد مخدر است که این اداره کل با همکاری نیروی انتظامی به صورت مرتب اقدام به برگزاری کارگاه‌های پیشگیری از اعتیاد در واحد‌های کارگری استان می‌کند.
وی افزود: دستگاه‌های زیرمجموعه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی قطعا یک بازوی تواند در حوزه پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی در کنار نیروی انتظامی است.

انتهای پیام
captcha