ثبت‌نام ۳۱ هزار کهگیلویه‌و‌بویراحمدی برای شرکت در اربعین
کد خبر: 3849563
تاریخ انتشار : ۲۱ مهر ۱۳۹۸ - ۱۳:۰۸

ثبت‌نام ۳۱ هزار کهگیلویه‌و‌بویراحمدی برای شرکت در اربعین

گروه فرهنگی ــ مدیر حج و زیارت کهگیلویه‌و‌بویراحمد از ثبت نام بیش از ۳۱ هزار نفر برای حضور در مراسم اربعین حسینی سال جاری خبر داد.

ثبت‌نام 31 هزار کهگیلویه و بویراحمدی برای شرکت در اربعین

به گزارش ایکنا از کهگیلویه‌و‌بویراحمد، به نقل از ایسنا، حسین نیک‌روش، مدیر حج و زیارت کهگیلویه و بویراحمد امروز، 21 مهرماه اظهار کرد: تاکنون 31 هزار و 750 نفر برای شرکت در راهپیمایی اربعین حسینی امسال از این استان در سامانه سماح ثبت نام کرده‌اند.

وی افزود: با توجه به روند افزایشی ثبت‌نام کنندگان پیش‌بینی می‌شود که تا پایان مهلت ثبت نام این تعداد افزایش یابد.

مدیر حج و زیارت کهگیلویه‌و‌بویراحمد اضافه کرد: سال گذشته در مجموع بیش از 8 هزار و 600 نفر از این استان در سامانه سماح ثبت نام کردند و در مراسم اربعین حسینی شرکت داشتند.

نیک‌روش بیان کرد: بیش از 50 درصد از زائران اربعین استان که در سامانه سماح ثبت نام کرده‌اند جهت شرکت در مراسم اربعین حسینی به کربلا مشرف و از مرز کشور خارج شدند.

وی به مردم و زائران استان، توصیه کرد: زائران اربعین حسینی استان سعی کنند زمان سفر خود را مدیریت کنند و برای برگشت به کشور قبل از مراسم اربعین برگردند.

مدیر حج و زیارت کهگیلویه‌و‌بویراحمد یادآور شد: در اربعین امسال از سوی استان کهگیلویه‌و‌بویراحمد 46 موکب برای ارائه خدمات به زائران راه‌اندازی شده که از این تعداد 35 موکب در استان تا مرز شلمچه و مابقی در کشور عراق است.

انتهای پیام
captcha