راهپیمایی اربعین مقدمات ظهور را فراهم می‌کند
کد خبر: 3849729
تاریخ انتشار : ۲۲ مهر ۱۳۹۸ - ۰۹:۴۹

راهپیمایی اربعین مقدمات ظهور را فراهم می‌کند

گروه سیاست و اقتصاد ــ امام جمعه ماهان با بیان اینکه راهپیمایی اربعین طبق گفته علما مقدمات ظهور را فراهم می‌کند، گفت: اگر واقعاً امکانات عراقی‌ها بیش از این بود شاید این جمعیت به ۷ تا ۸ میلیون هم می‌رسید.

حجت‌الاسلام محمدزاده، امام جمعه ماهان در گفت‌وگو با ایکنا از کرمان، گفت: موکب زائران حسینی مستقر در پلیس راه ماهان کرمان سال 94 در محل مسجد امام زمان(عج) در نزدیکی همین محل به‌صورت خودجوش راه‌اندازی شد و کودکان با آب معدنی، چای و کیک از زائران پذیرایی می‌کردند و سال بعد رونق گرفت و جابه‌جا شد و به مسیر کنونی آمد.

وی با بیان اینکه مردم استان و منطقه همه پای کار آمدند تا به زائران غیرایرانی برای استراحت و غذای گرم خدمت کنند، افزود: لطف امام حسین(ع) است که تمام این امکانات از فرش زیر پا و خیمه و ... به‌صورت خودجوش فراهم می‌شود.

امام جمعه ماهان با اشاره به تلاش خدمت‌گزاران در این موکب برای ایجاد محیطی کاملاً بهداشتی برای زائران بیان کرد: این خدمات به عشق مردم و اباعبدالله فراهم می‌شود و در کشور عراق نیز از نجف تا کربلا این موکب‌هاست.

وی با بیان اینکه این همه اتفاق به جز معجزه چیز دیگری نیست و زمین به عشق اباعبدالله برای زائرانش وسعت پیدا می‌کند، اظهار کرد: تأثیر پیاده‌روی‌هایی که رفتم تا امسال هنوز در وجودم هست و هر کس که برود تأثیر آن را می‌بیند.

حجت‌الاسلام محمدزاده تأکید کرد: راهپیمایی اربعین طبق گفته علما مقدمات ظهور را فراهم می‌کند و ببینید از برکت نظام مقدس جمهوری اسلامی و خون شهدا چه اتفاقی در دنیا افتاده و اگر واقعاً امکانات عراقی‌ها بیش از این بود شاید این جمعیت به 7 تا 8 میلیون هم می‌رسید.

انتهای پیام
captcha