افزایش ۷۵ درصدی تردد از جاده‌های کرمانشاه در ایام اربعین
کد خبر: 3850505
تاریخ انتشار : ۲۴ مهر ۱۳۹۸ - ۱۳:۵۲

افزایش ۷۵ درصدی تردد از جاده‌های کرمانشاه در ایام اربعین

گروه اجتماعی ــ فرمانده پلیس راه کرمانشاه با اشاره به افزایش مجموع تردد‌های استان در این ایام گفت: تردد زائران در مسیر بازگشت از مرز خسروی ۷۵ درصد افزایش داشته است.

سرهنگ محمد حیدری، فرمانده پلیس راه استان کرمانشاه در گفت‌وگو با ایکنا، با اشاره به آخرین وضعیت محورهای استان و مسیرهای منتهی به مرز خسروی، اظهار کرد: تردد از محور اسلام‌آبادغرب به قصرشیرین نسبت به اربعین سال گذشته افزایش داشته و این افزایش با توجه به بازگشایی مرز خسروی به روی زائران اربعین بوده است.

وی افزود: درحال حاضر تمامی راه‌های استان باز و ترافیک در مسیر تردد زائران روان است. با توجه به اینکه تردد به سمت ایلام از محورهای مواصلاتی استان کرمانشاه 44 درصد افزایش داشته در مجموع ترددهای استان کرمانشاه نیز در این ایام 75 درصد افزایش داشته است.

فرمانده پلیس راه استان گفت: در حال حاضر تردد در مسیر بازگشت از مرز خسروی از افزایشی 70 درصدی برخوردار است.

وی با اشاره به اینکه در این ایام 900 هزار تردد به سمت خسروی و استان ایلام گزارش شده است، بیان کرد: بار رفت و ترافیک برای زائران در مسیر رفتن به مرز روان و سبک و در مسیر بازگشت از مرز نیمه سنگین است.

حیدری با ارائه آماری از تصادفات اربعین سال گذشته گفت: سبقت غیرمجاز در مسیر سرابله به حمیل و حمیل به اسلام‌آبادغرب خطرناک است و به رانندگان توصیه می‌شود از سبقت غیرمجاز بپرهیزند.

انتهای پیام
captcha