کمک بیش از ۲۱ میلیارد تومان از سوی مراکز نیکوکاری آذربایجان‌غربی
کد خبر: 3851405
تاریخ انتشار : ۲۹ مهر ۱۳۹۸ - ۱۳:۳۱

کمک بیش از ۲۱ میلیارد تومان از سوی مراکز نیکوکاری آذربایجان‌غربی

گروه اجتماعی ــ مدیرکل کمیته امداد آذربایجان‌غربی، گفت: در ۶ ماهه نخست سال‌جاری مردم خیر و نیکوکار استان بیش از ۲۱ میلیارد و ۷۳۶ میلیون تومان برای نیازمندان کمک‌رسانی کردند که این رقم نسبت به زمان مشابه سال گذشته رشد ۹۶ درصدی داشته است.

کمک بیش از ۲۱ میلیارد تومان توسط مراکز نیکوکاری آذربایجان‌غربی

عزیز سهندی، مدیرکل کمیته امداد آذربایجان‌غربی، در گفت‌وگو با ایکنا از آذربایجان‌غربی، با بیان اینکه مردم خیر و نیکوکار استان در 6 ماهه نخست سال جاری بیش از 21 میلیارد و 736 میلیون تومان به نیازمندان کمک کرده، اظهار کرد:  این رقم نسبت به زمان مشابه سال گذشته رشد 96 درصدی داشته است.

وی افزود: هم‌اکنون 130 مرکز نیکوکاری در استان فعال بوده و به نیازمندان آذربایجان‌غربی خدمات‌رسانی می‌کنند.

سهندی با اشاره به اینکه در 6 ماهه نخست امسال مجوز فعالیت 45 مرکز نیکوکاری جدید در آذربایجان‌غربی  صادر شده، گفت: این رقم نسبت به مدت مشابه سال گذشته رشد 53 درصدی داشته است.

این مقام مسئول با بیان اینکه میزان کمک‌رسانی مردم  خیراندیش آذربایجان‌غربی از طریق مراکز نیکوکاری کم نظیر بوده، ادامه داد: این میزان از رشد مساعدت‌های مردمی، نشانگر حس نوعدوستی مردم استان است.

وی در پایان سخنان خود ایجاد مراکز نیکوکاری با رویکرد تخصصی‌سازی امور مانند صنف پزشکان، توانمند ساختن خانوارهای تحت حمایت مراکز نیکوکاری و خروج از چرخه حمایت و واگذاری برخی فعالیت‌های کمیته امداد به مراکز نیکوکاری را از مهمترین اهداف و برنامه‌ها این نهاد در نیمه دوم سال‌جاری است.

انتهای پیام
captcha