میانگین سرانه ماهیانه ایتام زنجانی به ۵۰۵ هزار تومان رسید
کد خبر: 3851561
تاریخ انتشار : ۳۰ مهر ۱۳۹۸ - ۰۸:۵۰

میانگین سرانه ماهیانه ایتام زنجانی به ۵۰۵ هزار تومان رسید

گروه اجتماعی ــ مدیرکل کمیته امداد استان زنجان، گفت: با مشارکت مطلوب خیران و حامیان زنجانی میانگین سرانه ماهیانه ایتام تحت حمایت کمیته امداد استان زنجان به ۵۰۵ هزار تومان رسیده است.

میانگین سرانه ماهیانه ایتام زنجانی به 505 هزار تومان رسید

هدایت صفری، مدیرکل کمیته امداد استان زنجان، در گفت‌وگو با ایکنا از زنجان، با بیان اینکه مؤلفه‌های مختلفی در تولید فقر نقش داشته و کمیته امداد به تنهایی قادر به از بین بردن فقر نیست، افزود: هم‌افزایی مسئولان و مشارکت‌های مردم در برنامه‌های اجرایی کمیته امداد نقش بالایی در پیشگیری از انباشت فقر در جامعه به ویژه اثربخشی کارکردهای این نهاد در حوزه فقرزدایی دارد.

وی با اشاره به اینکه زمینه کارهای خیرخواهانه به‌ویژه در حوزه کاری این نهاد در استان زنجان بسیار مساعد است، گفت: همراهی دستگاه‌های مختلف با برنامه‌های اجرایی کمیته امداد در حوزه گفتمان‌سازی فرهنگ انفاق، احسان و نیکوکاری و مبارزه با فقر بسیار اثرگذار بوده است.

صفری با اشاره به اینکه رویکرد کمیته امداد بسترسازی برای افزایش زمینه مشارکت خیران در برنامه‌های اجرایی این نهاد است، ادامه داد: تلاش می‌کنیم با افزایش کمی و کیفی فعالیت مراکز نیکوکاری در استان زنجان بسترهای لازم برای اجتماع محور کردن فرآیند فقرزدایی و بهره‌گیری از ظرفیت‌های موجود در حوزه کارهای خیرخواهانه به نفع جامعه هدف این نهاد را فراهم کنیم.

وی با اشاره به اینکه علی‌رغم چالش‌های اقتصادی، مردم نیکوکار پایتخت شور و شعور حسینی با درک صحیح از شرایط موجود مشارکت مناسبی در برنامه‌های اجرایی کمیته امداد داشته‌اند، گفت: با مشارکت مطلوب خیران و حامیان زنجانی میانگین سرانه ماهیانه ایتام تحت حمایت کمیته امداد استان زنجان به 505 هزار تومان رسیده است.

انتهای پیام
captcha