آغاز نام‌نویسی مسابقه نقاشی «آب و زندگی» در کهگیلویه‌و‌بویراحمد
کد خبر: 3851651
تاریخ انتشار : ۳۰ مهر ۱۳۹۸ - ۱۲:۱۲

آغاز نام‌نویسی مسابقه نقاشی «آب و زندگی» در کهگیلویه‌و‌بویراحمد

گروه اجتماعی ــ مدیر روابط عمومی و آموزش همگانی شرکت آب و فاضلاب کهگیلویه‌و‌بویراحمد گفت: ثبت‌نام سومین مسابقه نقاشی آب و زندگی ویژه کودکان و نوجوانان آغاز شد.

آغاز نام‌نویسی مسابقه نقاشی «آب و زندگی» در کهگیلویه و بویراحمد

به گزارش ایکنا از کهگیلویه‌وبویراحمد، نگهدار معادیجو، مدیر روابط عمومی و آموزش همگانی شرکت آب و فاضلاب استان، امروز، 30 مهرماه در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: این مسابقه در سطح کشور برگزار می‌شود و همه کودکان و نوجونان از سن چهار تا ۱۶ سال می‌توانند در آن شرکت کنند.

وی با بیان اینکه ارسال آثار نقاشی به همراه الصاق فرم شناسنامه تکمیل شده در پشت نقاشی و قسمت پایین سمت راست الزامی است، بیان کرد: زمان تحویل آثار شرکت‌کنندگان در این مسابقه نیز حداکثر تا تاریخ ۳۰ آبان‌ماه سال جاری خواهد بود.

معادیجو در مورد مقررات ارسال آثار، ابراز کرد: نقاشی‌ها باید در بسته‌بندی تخت و بدون تاخوردگی یا قاب به همراه نشانی کامل پستی و شماره تماس به دبیرخانه ارسال شود.

وی با بیان اینکه نقاشی‌های گروهی و یا کپی شده از آثار دیگران در این مسابقه شرکت داده نمی‌شوند، یادآ.ر شد: موضوعات بخش کودک شامل آب از کجا و چگونه به دست می‌آید؟، چگونه می‌توان آب را نگهداری کرد؟، چکار کنیم که آب هدر نرود؟، راه‌های جلوگیری ازآلودگی آب و نقش آب در زندگی انسان است.

مدیر روابط عمومی و آموزش همگانی شرکت آب و فاضلاب استان افزود: نقاشی‌های بخش نوجوانان نیز باید در یکی از موضوعات در انجام چه مشاغلی به آب نیاز است؟، برای اینکه آب‌ها آلوده نشوند چه باید کرد؟، با چه روشی از هدررفت آب جلوگیری می‌کنید؟ و آینده منابع آب را چگونه می‌بینید؟ باشند.

معادیجو اضافه کرد: علاقه‌مندان می‌توانند آثار خود را به نشانی یاسوج، شرکت آب و فاضلاب استان، دفتر روابط عمومی و آموزش همگانی ارسال کنند و برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن ۰۷۴۳۳۳۴۱۱۱۶ تماس بگیرند. از مجموع آثار راه یافته به دبیرخانه استانی، ۱۰ اثر برگزیده پس از تجلیل به مرحله کشوری ارسال خواهند شد.

انتهای پیام
captcha