جابجایی ۱۵ هزار زائر اربعین از سوی ناوگان حمل‌ونقل جاده‌ای آذربایجان‌غربی
کد خبر: 3851869
تاریخ انتشار : ۰۱ آبان ۱۳۹۸ - ۰۸:۱۱

جابجایی ۱۵ هزار زائر اربعین از سوی ناوگان حمل‌ونقل جاده‌ای آذربایجان‌غربی

گروه اجتماعی ــ معاون حمل‌ونقل اداره‌کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای آذربایجان‌غربی گفت: ۱۵ هزار زائر اربعین حسینی از سوی ناوگان حمل‌و‌نقل جاده‌ای استان جابجا شده است.

جابجایی 15 هزار زائر اربعین حسینی توسط ناوگان حمل و نقل جاده‌ای آذربایجان‌غربی

فروغ فاریابی، معاون حمل و نقل اداره‌کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای آذربایجان‌غربی، در گفت‌و‌گو با ایکنا، با اعلام این خبر اظهار کرد: از تاریخ ۱۰ مهرماه مصادف با آغاز طرح جابجایی زائران اربعین حسینی تا ۳۰ مهرماه بالغ بر 15 هزار زائر اربعین حسینی توسط ناوگان حمل و نقل جاده‌ای استان از مرزهای مهران، خسروی و شهرستان کرمانشاه جابجا شده‌اند.

وی با اشاره به اختصاص ۷۵ درصد از کل ناوگان آذربایجان‌غربی به جابجایی زائران اربعین حسینی ادامه داد: آمادگی لازم برای اختصاص ۱۰۰ درصد ناوگان به‌منظور روان‌سازی جابجایی زائران و جلوگیری از معطلی آنان در پایانه‌های مرزی خسروی، مهران و پایانه مسافری شهرستان کرمانشاه فراهم شده بود و برای حمل و نقل این زائران بیش از هزار سفر توسط اتوبوس‌های آذربایجان‌غربی انجام شده است.

وی افزود: ناوگان آذربایجان‌غربی در مواقع اضطراری نیاز سایر استان‌های کشور به ناوگان جهت جابجایی زائران را تأمین کردند.

فاریابی بیان کرد: ۱۲ نفر از همکاران اداره‌کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای آذربایجان‌غربی در تاریخ‌های ذکر شده در پایانه‌های مرزی مهران و خسروی و شهرستان کرمانشاه به‌صورت شبانه‌روزی حضور داشته و بدون اتلاف وقت، تمامی زائران استان را به محض ورود به کشور با هدایت و راهبری عازم مقاصد خود می‌کردند.

انتهای پیام
captcha