زنگ وقف در مدارس طرقبه نواخته شد
کد خبر: 3852644
تاریخ انتشار : ۰۴ آبان ۱۳۹۸ - ۱۵:۵۹

زنگ وقف در مدارس طرقبه نواخته شد

کانون خبرنگاران نبأ ــ همزمان با اولین روز از دهه «وقف» با حضور رئیس و مسئول بخش فرهنگی و اجتماعی اداره اوقاف و امور خیریه و معاون پرورشی اداره آموزش و پروش طرقبه شاندیز، زنگ وقف در دو دبیرستان این شهر نواخته شد.

به گزارش کانون خبرنگاران ایکنا، نبأ؛ زنگ وقف صبح امروز، چهارم آبان‌ماه، همزمان با اولین روز از دهه وقف در دبیرستان دخترانه «اژدر افشار» و دبیرستان پسرانه «شهید مدرس» طرقبه توسط حجت‌الاسلام صادقی، رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان طرقبه شاندیز نواخته شد.
در این مراسم، حجت‌الاسلام صادقی با گرامیداشت دهه وقف، بیان کرد: وقف یک نهاد خدمت‌رسان در جامعه است و بسیاری از اماکن عام‌المنفعه شامل مدارس، درمانگاه‌ها، تکایا و حسینیه‌ها  که عموم مردم از آن بهره‌مند هستند از برکات وقف در جامعه است.
رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان طرقبه شاندیز تأکید کرد: دانش‌آموزان می‌توانند بهترین سفیران تبلیغ و ترویج فرهنگ وقف در جامعه باشند.‌
در این مراسم که مسئول بخش فرهنگی و اجتماعی اداره اوقاف و امور خیریه و معاون پرورشی اداره آموزش و پروش شهرستان طرقبه شاندیز نیز حضور داشتند از سوی اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان طرقبه شاندیز از دانش‌آموزان نخبه قرآنی در این دبیرستان‌ها نیز تقدیر شد.
اعظم دوست‌حصار
انتهای پیام
captcha