برپایی نمایشگاه دهه وقف در سنندج
کد خبر: 3852915
تاریخ انتشار : ۰۶ آبان ۱۳۹۸ - ۱۱:۰۹

برپایی نمایشگاه دهه وقف در سنندج

گروه اجتماعی ــ نمایشگاهی از آثار هنرمندان کشور تحت عنوان «نمایشگاه جامع دهه وقف» در گالری سوره پردیس سینمایی بهمن سنندج برپا شده است.

حجت‌الاسلام محمد کاروند، مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان کردستان در گفت‌و‌گو با ایکنا، اظهار کرد: نمایشگاهی از آثار هنرمندان استان و برخی مناطق کشور تحت عنوان «نمایشگاه جامع دهه وقف» هم‌زمان با آغاز دهه وقف از چهارم تا 13  آبان‌ماه در گالری سوره پردیس سینمایی بهمن سنندج برپا شد.

وی افزود: در این نمایشگاه آثار مفهومی حوزه وقف در۵۰ تابلو و قالب‌های هنری، خوشنویسی، پوستر و کاریکاتور به معرض نمایش گذاشته‌ شده است.

مدیرکل اوقاف کردستان بیان کرد: این نمایشگاه در راستای معرفی و تبلیغ و ترویج فرهنگ وقف بین آحاد جامعه به نمایش درآمده است و هنرمندان استانی و کشوری آثار خود را در این نمایشگاه به معرض نمایش گذاشته‌اند.

وی عنوان کرد: در این نمایشگاه تلویزیون سمعی ـ بصری نیز قرار داده‌ شده که به معرفی فرصت‌های سرمایه‌گذاری که در استان وجود دارد به مردم می‌پردازد و فرصت خوبی برای حضور سرمایه‌گذاران در این نمایشگاه ایجاد کرده است.

حجت‌الاسلام کاروند با بیان اینکه در گوشه‌ای از این نمایشگاه میز نقاشی کودکان نیز دایر شده است، عنوان کرد: در این نمایشگاه موقوفات شاخص استان در قالب کتابچه، بروشور و کاتالوگ معرفی می‌شوند.

وی در پایان یادآور شد: نمایشگاه دهه وقف تا ۱۳ آبان در گالری سوره پردیس سینمایی بهمن سنندج دایر بوده و در ۲ نوبت صبح و عصر پذیرای بازدید علاقه‌مندان است.

انتهای پیام
captcha