تأکید قرآن بر ضرورت یادآوری ایام‌الله
کد خبر: 3854538
تاریخ انتشار : ۱۳ آبان ۱۳۹۸ - ۱۰:۳۱

تأکید قرآن بر ضرورت یادآوری ایام‌الله

گروه فعالیت‌های قرآنی ــ رئیس فرهنگسرای قرآن بر ضرورت یادآوری و گرامیداشت ایام‌الله طبق مضامین الهی قرآن کریم تأکید کرد.

به گزارش ایکنا؛ مراسم گرامیداشت 13 آبان‌ماه، صبح امروز با حضور علی‌اکبر توپچی، رئیس فرهنگسرای قرآن، حجت‌الاسلام والمسلمین قاسم آجرلو، معاون آفرینش و اجرای فرهنگسرا و محمدمهدی خواجه‌‌محمودآباد، مدیر مرکز مهد قرآن و پیش‌دبستانی فرهنگسرا و خانواده کودکان در محل این مرکز قرآنی برگزار شد.

توپچی در این مراسم اظهار کرد: روز 13 آبان‌ماه به عنوان روز دانش‌آموز و تسخیر لانه جاسوسی و نیز سالروز تبعید حضرت امام خمینی(ره)، از روزهای بسیار مهم در تاریخ انقلاب است که باید همواره در یاد و خاطره تمامی آحاد ملت زنده بماند.

رئیس فرهنگسرای قرآن ادامه داد: همه ما نیز باید در فرهنگسرای قرآن تلاش کنیم تا نوجوانان و جوانان خود را با تاریخ انقلاب آشنا و این روزها را برای ایشان یادآوری کنیم. جامعه اسلامی ما هرگز نباید این روزها را فراموش کند؛ چراکه امروز ما وارث انقلاب و شهدا هستیم و باید بدانیم که ملت ما در تاریخ انقلاب چه سختی‌هایی را متحمل شدند.

توپچی تصریح کرد: به ویژه نوجوانان و جوانان ما که در جریان انقلاب حضور داشتند، صحنه‌های زیبایی را برای رهایی از ظلم و ستم ایجاد کردند. دانش‌آموزان ما شهدای زیادی را تقدیم انقلاب کردند که این مسئله ارزش بسیار مهمی دارد. همه ما باید یاد و خاطره این عزیزان را زنده نگه داریم و چنانچه قرآن کریم نیز متذکر شده است، باید ایام‌الله را همیشه مد نظر داشته باشیم و از آن‌ها برای زندگی و آینده خود درس بگیریم.

 

انتهای پیام
captcha