اجلاس استانی نماز با حضور حجت‌الاسلام قرائتی در لرستان برگزار می‏‌شود
کد خبر: 3856834
تاریخ انتشار : ۲۲ آبان ۱۳۹۸ - ۱۰:۲۰
آبان‌ماه امسال؛

اجلاس استانی نماز با حضور حجت‌الاسلام قرائتی در لرستان برگزار می‏‌شود

گروه فرهنگی ــ رئیس ستاد اقامه نماز لرستان از برگزاری اجلاس نماز با حضور دستگاه‌های مختلف در آبان‌ماه سال‌جاری با حضور حجت‌الاسلام قرائتی و دیدار ایشان با فرهنگیان استان طی آبان‌ماه جاری خبر داد.

اجلاس استانی نماز با حضور حجت‌الاسلام قرائتی در لرستان برگزار می‏‌شودبه گزارش ایکنا از لرستان، رضا زینی‌وندمقدم، مدیرکل آموزش و پرورش استان، سه‎شنبه، بیست‌و‌یکم آبان در نشست شورای عالی نماز آموزش و پرورش استان، گفت: همه ما به اهمیت نماز واقف هستیم و همان‌گونه که مستحضرید اهداف و سیاست‌های آموزش و پرورش بر اساس اسناد بالا‌دستی و سند تحول بنیادین هدف‌گذاری شده است.

وی تربیت انسان تمام‌ساحتی و رسیدن به حیات طیبه و کمال را ازجمله این اهداف برشمرد و افزود: پیش‌نیاز و ملزومات رسیدن به این مهم پرداختن به ارزش‌های معنوی و برگزاری نماز است و تمام تلاش ما در راستای تعالی بخشیدن به شخصیت دانش‌آموزان و آشنایی با هویت ملی و مذهبی اوست.

حجت‌الاسلام علی چراغی، رئیس ستاد اقامه نماز استان نیز در این نشست با اشاره به این‌که یکی‌از نشانه‌های عقل سالم اقامه نماز است، گفت: بر اساس روایات اسلامی کسانی‌که نماز را به پا می‌دارند از عقلاء و صاحبان ایمان کامل هستند.

وی با تقدیر از نقش الگویی مدیران و معلمان مدارس و اولیای دانش‌آموزان در شکل‌گیری شخصیت مذهبی دانش‌آموزان، بیان کرد: همه ما موظف هستیم در ترویج فرهنگ نماز و جذب دانش‌آموزان به ارزش‌های معنوی تلاش کنیم .

رئیس ستاد اقامه نماز لرستان در این نشست از برگزاری اجلاس نماز استانی با حضور دستگاه‌های مختلف در آبان‌ماه سال‌جاری با حضور حجت‌الاسلام قرائتی و دیدار ایشان با فرهنگیان استان خبر داد.

در پایان این جلسه لوح تقدیر مدیرکل قرآن، عترت و نماز وزارت آموزش و پرورش به‌خاطر کسب رتبه برتر آموزش و پرورش لرستان در برگزاری جشن تکلیف دانش‌آموزان توسط رئیس ستاد اقامه نماز استان لرستان به مدیر کل آموزش و پرورش لرستان تقدیم شد.

انتهای پیام
captcha