برگزاری نشست معاونان تهذیب حوزه‌های علمیه سراسر کشور در آمل
کد خبر: 3857050
تاریخ انتشار : ۲۲ آبان ۱۳۹۸ - ۱۶:۱۸

برگزاری نشست معاونان تهذیب حوزه‌های علمیه سراسر کشور در آمل

گروه معارف ــ نشست دو روزه معاونان تهذیب حوزه‌های علمیه سراسر کشور از صبح امروز ۲۲ آبان‌ماه در آمل آغاز به کار کرد.

برگزاری نشست معاونان تهذیب حوزه‌های علمیه سراسر کشور در آملبه گزارش ایکنا از مازندران، حجت‌الاسلام جعفر طبرسی، معاون تهذیب حوزه علمیه مازندران امروز ۲۲ آبان‌ماه در نشست دو روزه معاونان تهذیب حوزه‌های علمیه سراسر کشور، اظهار کرد: در این نشست دو روزه معاونان تهذیب ۳۱ استان کشور حضور دارند.

وی افزود: در این برنامه دو روزه طرح جامع تربیتی، مباحث قرآنی حوزه‌های علمیه، بحث مشاوره و همچنین طرح مطالعاتی شهید مطهری با حضور معاونان تهذیب استان‌های کشور مورد بحث و بررسی قرار می‌گیرد.

معاون تهذیب حوزه علمیه مازندران، برگزاری چنین نشست‌های مشترکی در استان‌ها را فرصت مناسبی در جهت تقویت برنامه‌های تهذیبی مدارس علمیه کشور دانست و تصریح کرد: تصمیماتی که در این نشست‌های مشترکی گرفته می‌شود نقشه راهی برای تقویت برنامه‌های اخلاقی و تربیتی در سطح حوزه خواهد بود.

طبرسی با بیان اینکه، در این نشست دو روزه هر یک از معاونان تهذیب حوزه‌های علمیه کشور گزارشی از روند برنامه‌های تهذیبی استان خود ارائه می‌دهند، بیان کرد: این هم‌اندیشی فرصتی برای تقویت نقاط قوت و اصلاح نقاط ضعف برنامه‌های تهذیبی استان‌ها است.

معاون تهذیب حوزه علمیه مازندران با بیان اینکه، تصمیماتی که در این هم‌اندیشی دو روزه گرفته خواهد شد به طور حتم تقویت و رونق فعالیت‌های تهذیبی و تربیتی مدارس علمیه سراسر کشور را در پی خواهد داشت، تصریح کرد: توجه به مباحث اخلاقی و تربیتی در حوزه مسئله مهمی است که خوشبختانه عزمی جدی در سطح همه بخش‌های مدیریتی حوزه به منظور تقویت آن وجود دارد.

وی با بیان اینکه، در حال حاضر توجه به مسائل اخلاقی و مشاوره‌ای در حوزه بسیار مورد تأکید قرار دارد، افزود: مرکز مشاوره حوزه علمیه مازندران نیز در طی سال‌های اخیر با همت و تلاش مدیران استانی راه‌اندازی و آغاز به کار کرده است.
طبرسی با تأکید بر اینکه، امروز همه ما مکلف به انجام وظیفه در جهت تحقق اهداف و چشم‌انداز حوزه در تربیت و پرورش طلاب مهذب هستیم، اظهار کرد: در این مسیر باید همه بخش‌های یک مدرسه همدل و منسجم در اجرای برنامه‌ها گام بردارند.

انتهای پیام
captcha