پیگیر ترویج وقف قرآنی در اردبیل هستیم
کد خبر: 3857208
تاریخ انتشار : ۲۳ آبان ۱۳۹۸ - ۱۴:۴۸

پیگیر ترویج وقف قرآنی در اردبیل هستیم

گروه فعالیت‌های قرآنی- مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان اردبیل گفت:‌ باید توسعه و ترویج وقف قرآنی در استان در اولویت قرار گرفته و برای ترغیب واقفان یه این حوزه اقدامات اساسی و لازم انجام شود که پیگیری این امر هستیم.

پیگیر ترویج وقف قرآنی در اردبیل هستیمبه گزارش ایکنا از اردبیل، حجت‌الاسلام مهدی ستوده، مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان اردبیل، ظهر امروز، 23 آبان‌ماه در دوره آموزشی تربیت مدرسین حفظ جزء سی قرآن کریم در اردبیل، اظهار کرد: 120 نفر از مربیان و دبیران قرآنی آموزش و پرورش استان اردبیل در دوره آموزشی تربیت مدرسین حفظ جزءسی قرآن کریم حضور یافتند.

وی با تاکید بر اهمیت ترویج وقف قرآنی در جامعه بیان کرد:‌ باید توسعه و ترویج وقف قرآنی در استان در اولویت قرار گرفته و برای ترغیب واقفان یه این حوزه اقدامات اساسی و لازم انجام شود تا بتوانیم با افزایش وقف قرآنی شاهد توسعه فعالیت‌های قرآنی در استان باشیم.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان اردبیل افزود:‌ در راستای افزایش و توسعه فعالیت‌های فرهنگی و قرآنی و تربیت نسل قرآنی باید تلاش و جدیت بر این باشد تا بتوانیم وقف قرآنی را در استان ترویج داده و از این طریق به اهداف تعیین شده برای تربیت نسل قرآنی دست یابیم.

ستوده تصریح کرد:‌ در حال حاضر در حال تبلیغ و ترویج در راستای توسعه وقف به ویژه وقف قرآنی هستیم و تلاش می‌کنیم تا روحیات خیرخواهانه مردم استان را به سمت و سوی این نوع وقف هدایت کرده و در این حوزه اطلاع‌رسانی و فرهنگسازی لازم را انجام دهیم.

 دوره آموزشی تربیت مدرسین حفظ جزء سی قرآن کریم با حضور استاد طاهری و با موضوع شیوه‌های آموزشی حفظ جزء سی ام قرآن با محوریت طرح ۱۴۵۳ با مشارکت اداره کل اوقاف و امور خیریه استان اردبیل در محل کانون فرهنگی تربیتی عصمت اردبیل به همت اداره قرآنی اوقاف و امورخیریه استان اردبیل برگزار شد که دراین دوره استاد طاهری به بیان شیوه‌های تدریس حفظ قرآن برای دانش‌آموزان پرداخت.

انتهای پیام
captcha