اهدای اعضای بیمار چرامی به نیازمندان
کد خبر: 3857354
تاریخ انتشار : ۲۴ آبان ۱۳۹۸ - ۱۶:۱۸

اهدای اعضای بیمار چرامی به نیازمندان

گروه اجتماعی ــ مسئول هماهنگ‌کننده گروه پیوند اعضای دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی یاسوج گفت: اهدای اعضای چهاردهمین بیمار مرگ مغزی چرامی در بیمارستان امام خمینی(ره) دهدشت انجام شد.

اهدای اعضای بیمار چرامی به نیازمندان

به گزارش ایکنا از کهگیلویه‌وبویراحمد، سینا سعیدی، مسئول هماهنگ‌کننده گروه پیوند اعضای دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی یاسوج امروز، 24 آبان‌ماه در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: اعضای متعلق به مرحوم محمد جمالی‌اصل که به دلیل مشکلات تنفسی دچار ایست قلبی تنفسی و به‌دنبال آن مرگ مغزی شده بود با رضایت خانواده‌اش به بیماران نیازمند اهدا شد.

وی بیان کرد: گروه جراحی پیوند اعضای شیراز با حضور در بیمارستان امام خمینی(ره) اعضای بدن بیمار 61 ساله را پس از خارج کردن از بدن وی به بیمارستان فوق تخصصی بوعلی سینا شیراز انتقال دادند و به بیماران نیازمند پیوند زده شد.

مسئول هماهنگ‌کننده گروه پیوند اعضای دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی یاسوج تصریح کرد: امید است این کار انسانی میان همه مردم این دیار جایگاه ارزنده خود را پیدا کند تا تعداد بیشتری از افراد نیازمند به پیوند بتوانند زندگی عادی خود را از سر گیرند.

سعیدی ابراز کرد: این چهاردهمین مورد از اهدای عضو بیماران مرگ مغزی از ابتدای امسال تاکنون در کهگیلویه‌وبویراحمد است.

انتهای پیام
captcha