قرآن پیونددهنده قلوب مسلمین در برابر هجمه دشمنان است
کد خبر: 3857357
تاریخ انتشار : ۲۴ آبان ۱۳۹۸ - ۱۶:۳۰

قرآن پیونددهنده قلوب مسلمین در برابر هجمه دشمنان است

گروه فعالیت‌های قرآنی ــ مسئول نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج سپاه خلخال با بیان اینکه قرآن پیونددهنده قلوب مسلمین در برابر هجمه دشمنان است، گفت: نیاز به قرآن در کنار سایر نیاز‌های اجتماعی و فرهنگی یکی از اولویت‌های زندگی امروز به‌شمار می‌رود.

قرآن پیونددهنده قلوب مسلمین در برابر هجمه دشمنان استبه گزارش ایکنا از اردبیل، حجت‌الاسلام جعفر توحیدی، مسئول نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج سپاه خلخال، امروز، 24 آبان‌ماه در دومین اردوی جهادی قرآنی روستای گردشگری کزج از توابع بخش خورش رستم خلخال، با تبریک هفته وحدت و ولادت باسعادت حضرت محمد(ص) و امام جعفر صادق(ع)، اظهار کرد: فرهنگ قرآنی در سطح روستا‌های این شهرستان با استفاده از ظرفیت اردو‌های جهادی بسیج ترویج می‌شود.

وی گفت: قرآن پیونددهنده قلوب مسلمین در برابر هجمه دشمنان است و بر این اساس ترویج قرآن در جامعه روستایی این شهرستان با بهره‌گیری از ظرفیت اردو‌های جهادی بسیج صورت می‌گیرد.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج سپاه خلخال افزود: نیاز به قرآن در کنار سایر نیاز‌های اجتماعی و فرهنگی یکی از اولویت‌های زندگی امروز به‌شمار می‌رود و تمسک به قرآن تنها راه نجات از دسیسه شیطان است و باید بصیرت را از آموزه‌های قرآن کریم آموخت.

توحیدی هدف از نشر تعالیم فرهنگی و قرآنی در روستا‌ها را گسترش فرهنگ قرائت و توجه به منویات قرآن دانست و بیان کرد: اهمیت قرآن بالاتر از فرهنگ کتب درسی است و باید این قرآن در کنار تمام فعالیت‌های روزمره فصل‌الخطاب اعمال و رفتار مردم باشد.

حجت‌الاسلام سیدمحمد اکبری سادات، مسئول برگزاری اردو‌های قرآنی بسیج خلخال نیز به فعالیت ارزشمند دارالقرآن بسیج این شهرستان پرداخت و گفت: با هدف ترویج معارف قرآنی در جامعه در۶ ماهه اول سال جاری ۲ اردوی قرآنی در روستا‌های خلخال برگزار شد که استقبال گرم اهالی موجب شد برنامه‌ریزی لازم برای برگزاری این اردو‌ها برای تمام روستا‌ها انجام شود.

در این مراسم که با حضور اهالی اهل سنت و شیعه بخش خورش رستم روستا‌های همجوار کزج برگزار شد جمعی از پیشکسوتان قرآنی شهرستان خلخال با برگزاری حلقه‌های آموزشی روخوانی آموزش لازم در خصوص قرائت صحیح قرآن را به نونهالان و نوجوانان حاضر در مراسم ارائه کردند.

انتهای پیام
captcha