اعزام گروه‌های ارزیاب سازمان دارالقرآن به استان‌های مختلف
کد خبر: 3857630
تاریخ انتشار : ۲۶ آبان ۱۳۹۸ - ۱۳:۴۰

اعزام گروه‌های ارزیاب سازمان دارالقرآن به استان‌های مختلف

گروه فعالیت‌های قرآنی ــ سازمان دارالقرآن با اعزام گروه‌های ارزیاب به استان‌های مختلف بر عملکرد و برنامه‌های قرآنی استان‌ها نظارت می‌کند.

به گزارش ایکنا؛ گروه‌های ارزیاب سازمان دارالقرآن الکریم از شهریورماه سال جاری برای نظارت میدانی بر عملکرد و برنامه‌های قرآنی استان‌های مختلف کشور به این مناطق اعزام شده‌اند و همچنان ادامه دارد.

در این نظارت میدانی، که هم‌‌اکنون نیز جریان داشته و تا بهمن‌ماه سال جاری نیز ادامه خواهد داشت، تاکنون استان‌های هرمزگان، کهگیلویه و بویراحمد، خراسان رضوی، آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی و یزد مورد ارزیابی قرار گرفته‌اند.

در این راستا شش گروه ارزیاب به شش منطقه جنوب شرق شامل استان‌های سیستان و بلوچستان، کرمان، هرمزگان، فارس و بوشهر،‌ جنوب غرب شامل استان‌های اصفهان، چهارمحال و بختیاری، کهگیلویه و بویراحمد، خوزستان و لرستان، شمال شرق شامل استان‌های خراسان شمالی، خراسان رضوی، خراسان جنوبی، سمنان و یزد، شمال شامل استان‌های گلستان، مازندران، گیلان، البرز، تهران و قم، غرب شامل استان‌های مرکزی، همدان، کردستان، کرمانشاه و ایلام و نیز شمال غرب شامل استان‌های اردبیل، آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی، زنجان و قزوین اعزام می‌شوند.

مسئولیت ارزیابی منطقه جنوب شرق با احمد حاجی‌شریف، جنوب غرب با حسین بهبودی، شمال شرق با مهدی شکری، شمال با حسین تقی‌پور، غرب با سیدجعفر صادقی و شمال غرب با حجت‌الاسلام محمدرضا شفیعی است.

همچنین، نشست منطقه‌ای نیز به صورت فصلی در مناطق اعلام شده و به میزبانی و دبیری یکی از استان‌ها برگزار می‌شود که میزبانی این نشست فصلی در منطقه جنوب شرق با فارس، جنوب غرب با لرستان، شمال شرق با یزد، شمال با گلستان، غرب با کرمانشاه و شمال غرب با آذربایجان شرقی است.

انتهای پیام
captcha